تاریخ ثبت‌ نام سرویس مدارس ۱۴۰۳ + لینک سایت

|

فهرست مطالب

به گزارش خبرگزاری مجله آرونو و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور، مرتضی ضامنی با اشاره به آغاز ثبت نام سرویس مدارس در سامانه سپند از اول خرداد اظهار کرد: ثبت نام سرویس مدارس برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از اول خرداد آغاز می‌شود و تا پایان خرداد (۳۱ خرداد) ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این امر بر اساس آئین‌نامه اجرایی حمل و نقل دانش آموزی مصوب هیئت وزیران و به منظور ساماندهی و نظارت بر فعالیت سرویس مدارس و ارتقای سطح ایمنی تردد دانش آموزان انجام می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور تصریح کرد: والدین دانش آموزان می‌توانند با مراجعه به سامانه سپند به نشانی https://irtusepand.ir نسبت به ثبت درخواست سرویس خود اقدام کنند، در این سامانه اطلاعات مربوط به رانندگان، خودروها و مسیرهای سرویس مدارس به طور کامل ثبت شده است و در دسترس والدین قرار می‌گیرد.

ضامنی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۷ هزار درخواست در سامانه سپند ثبت شده است، گفت: از بیست‌وپنجم خرداد تا پایان مرداد نیز ثبت نام اشخاص حقیقی و حقوقی (شرکت‌ها و رانندگان) در سامانه سپند انجام و تأیید آنها توسط شهرداری‌ها صورت می‌گیرد؛ والدین دانش آموزان از طریق سامانه سپند برای سرویس فرزندان خود اقدام و از سوار شدن فرزندانشان در خودروهای بدون مجوز خودداری کنند.

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *