جریانی به‌دنبال زدودن حکمرانی از اختیار دولت و حاکمیت است

|

فهرست مطالب

به گزارش خبرگزاری مجله آرونو، محمدمهدی اسماعیلی پیش از ظهر امروز _یکشنبه سی‌ام اردیبهشت_ در اختتامیه جام رسانه امید ضمن تبریک ایام دهه کرامت اظهار کرد: خاندان پر خیر و برکت اهل بیت همیشه در طول سده‌ها برای جامعه ایرانی و اسلامی افتخارآفرین بودند و بر این اساس بزرگ‌ترین پرچمدار دوره معاصر یعنی امام (ره) بزرگ‌ترین نهضت الهی را در قرن بیستم پایه‌گذاری کرد و امروز سکاندار این نهضت از فرزندان دیگر این سلاله است.

وی ضمن تشکر از سپاه پاسداران به‌واسطه تشکیل این جلسه افزود: در نخستین جلسه دولت در ششم شهریور ۱۴۰۰ و دیدار با رهبر انقلاب، ایشان بر بحث باریازی انقلاب در حوزه فرهنگ تاکید داشتند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: در خصوص اینکه در جنگی همه‌جانبه قرار گرفتیم که نقطه ثقل دشمن ناامیدی است، شکی نداریم و تمام جریانات رسانه معاند نیز این مسیر را دنبال می‌کنند و در این زمینه در دولت مسئولیت‌های متفاوتی داریم.

اسماعیلی بیان کرد: جریانی به‌دنبال زدودن حکمرانی از اختیار دولت و حاکمیت است و در این راستا شاهدیم مجموعه رسانه‌های جریان معاند عمدتاً حوالی منافع ما اجماع ندارند اما در مقابل ما میراث‌دار انقلاب بزرگ هستیم که دین را به عرصه حاکمیت بازگرداند و دولت دینی کارآمدی در ایران شکل گرفت.

وی خاطرنشان کرد: امام (ره) از ابتدا به‌دنبال باز کردن زنجیز استعمار از فکر مردم نیز بود و گزاره مهم ما می‌توانیم را مطرح کرد؛ حوزه فرهنگ، حوزه پیشران و اصلی و به نقل از رهبر انقلاب مانند هوا است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه کاری سخت برای بازگرداندند مسیر به انقلاب آغاز کردیم اما سختی‌هایی دارد که آن را به جان می‌خریم، تصریح کرد: در حوزه رسانه باید و نبایدها به‌صورت جدی پیش برود و هیج رسانه حق ندارد مردم ایران را نسبت به گذشته پشیمان و نسبت به آنیده ناامید کند و در شورای فرهنگ عمومی پیگیر این موضوع هستیبم و جزو اولویت‌های ما است.

اسماعیلی با بیان اینکه امیدواری انتظاری و شعاری نیست، عنوان کرد: سردار حاجی‌زاده و همکارانش در شب وعده صادق، ذلالتی عظیم را برای تمدن غربی و صهیونیست‌ها رقم زدند که این‌ها نقاط افتخار آفرین است و بر همین اساس افتخار و پیشرفت القائی نیست.

وی یادآور شد: حداقل ۴ نظرسنجی معتبر را دیدم که بیش از ۷۵ درصد مردم ایران از وعده صادق احساس غرور کردند و باید این خط را دنبال کنیم.

وزیر فرهنگ با اشاره به موفقیت دولت در زمینه تولید کاغذ داخلی گفت: روزی تولید کاغذ ۵ هزار تن بود و در حال حاضر در مرحله رسیدن به ۱۳۰ هزار تن هستیم و ۱۵۵ میلیون جاد از کتاب دانش‌آموزان تماماً با کاغذ ایرانی به چاپ رسیده است.

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *