آمادگی ۴۰۰۰ هزار نانوایی برای دریافت فطریه شهروندان تهرانی

|

فهرست مطالب

به گزارش خبرگزاری مجله آرونو، سیدابوالفضل پرپنچی، امروز_ سه‌شنبه بیست‌ویکم فروردین_ در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: طبق هماهنگی به عمل آمده، شهروندان می‌توانند از طریق کارت‌خوان نانوایی‌ها در سراسر استان، زکات فطره خود را پرداخت کنند.

وی افزود: قریب به ۴۰۰۰ نانوایی در سراسر استان آماده دریافت فطریه هموطنان هستند به همین منظور در قالب: پیامک، فضای مجازی، بنر و پوستر از سوی دبیرخانه شورای زکات استان تهران اطلاع رسانی لازم انجام شده است و نانوایی‌ها از یک شب قبل از عید فطر به مدت ۷۲ ساعت برای جمع آوری زکات فطره آماده هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: هموطنان می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۵* ۰۲۱*۸۸۷۷* زکات فطره خود را به دست افراد کم برخوردار برسانند.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰۰۰ پایگاه نیز در قالب مراکز نیکوکاری، سازمان بهزیستی و صندوق‌های جمع‌آوری مستقر در نماز عید فطر باهماهنگی، صدور مجوز و نظارت دبیرخانه شورای زکات، امر جمع اموری زکات فطره را برعهده دارند و پایگاه‌های بدون مجوز از نظر قانونی اجازه دریافت وجوه فطره را ندارند، بنابراین گزارش؛ پرداخت زکات فطره از طریق سامانه تلفن گویا به شماره ۷۳۵۵-۰۲۱ و درج عدد ۱۵ فراهم است.

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *