نشست زمین در شهر گز در پی وجود قنات‌های متروکه

|

فهرست مطالب

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مجله آرونو اظهار کرد: امروز _شنبه بیست‌وپنجم فروردین_ شاهد نشست زمین در یکی از خیابان‌های شهر گز بودیم که این اتفاق به علت وجود قنوات رخ داده بود.

وی افزود: در بعضی از خیابان‌های این شهر قنواتی از گذشته وجود دارد که متروکه و مسیر آنها مسدود شده است و گاهی به علت بارش‌های فصلی و جنس خاک قسمتی از این مناطق نشست می‌کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: طی سال گذشته نیز شاهد نشست زمین در یکی دیگر از خیابان‌های این شهر بودیم که تیم کارشناسی به محل حادثه اعزام و پرسازی محل بر اساس اصول ایمنی انجام شد.

شیشه فروش ادامه داد: با توجه به نشست امروز زمین در یکی از خیابان‌های این شهر، فردا عوامل مربوطه از جمله اداره امور آب و امور جهاد کشاورزی بررسی‌های لازم را انجام خواهند داد و نسبت به رفع خطر و پرسازی محل حادثه اقدامات لازم انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این حادثه خسارتی نداشت و محدوده مذکور ایمن‌سازی شده است، گفت: با توجه به شرایط قنوات این شهر، مقرر شده است که ایمنی این مناطق و سایر شهرهای دارای قنوات متروکه در خصوص نشست‌های احتمالی بررسی و با هماهنگی عوامل فنی، رفع خطر انجام شود.

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *