سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد

|

فهرست مطالب

به گزارش خبرگزاری مجله آرونو و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حمید علینقیان پور اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان پس از حضور در محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی، رد پای سارق سابقه‌داری را در این سرقت‌ها به دست آوردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان، مخفیگاه سارق شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی سارق دستگیر و در بازرسی از محل اختفای وی بخش قابل توجهی از اموال مسروقه کشف شد.

سردار علینقیان‌پور تصریح کرد: سارق دستگیر شده در تحقیقات اولیه به هشت فقره سرقت منزل در شهر اصفهان اعتراف کرد و ارزش اموال سرقتی توسط این فرد ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان در ارتباط با نگهداری از اشیا و اموال قیمتی خود توجه بیشتری داشته باشند و چنانچه قصد مسافرت دارند پیش از ترک منزل از قفل بودن درب و پنجره‌ها اطمینان حاصل و همسایگان مورد اعتماد خود را در ارتباط با مسافرت و خالی بودن منزل مطلع کنند.

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *