به گزارش خبرگزاری مجله آرونو، مدتی قبل بود که آهنگ جدید ساسی مانکن منتشر و با واکنشهای فراوانی مواجه شد؛ علاوه بر آهنگ جدید او، در سالهای قبل نیز شاهد بودیم که دیگر آثار او (بهخصوص جنتلمن و تهران-توکیو) جوی گسترده در برهه زمانی خود ایجاد کرد و در این راستا عدهای فکر میکنند وی به هدف خود یعنی جذب مخاطب و تبدیل شدن به خواننده محبوب رسیده و موفق شده است، اما زمانی که به این امر نگاه دقیقتری میاندازیم، شاهدیم که این اتفاق نه بهدلیل محبوبیت، بلکه به علت ایجاد موجی است که گاهی در فضای مجازی رخ میدهد و افراد در ردههای سنی مختلف با توجه به جو ایجاد شده بهدنبال چنین مفاهیمی هستند، اما نکته قابل توجه در این میان آن است که بنا بر آمار اعلامی و گزارشهای تحلیلی (مؤسسه لایف وب) وجود ایجاد چنین فضایی در سطح جامعه، آثار و شخص او در حال طی کردن سیر نزولی است که در ادامه مروری بر آن خواهیم داشت:
کاهش تدریجی توجه به آهنگهای ساسی مانکن
«سال ۱۳۹۷ موزیک جنتلمن با بیش از ۱۸۰ هزار محتوا در چهار بستر آنلاین، آمار بیشترین توجه به آهنگ ساسی مانکن را دارد، اما به تدریج از این توجه کاسته شد و آخرین آهنگ او به نام «برادران لیلا» که میزان محتوای آن به ۳۰ هزار رسیده است.»
کاهش توجه حتی در اینستاگرام!
«در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر) و اینستاگرام، آهنگ جدید ساسی مانکن (برادران لیلا) از تمام آهنگهای منتشر شده او از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ محتوای کمتری داشت.
مسیر متفاوت شبکههای اجتماعی و خبرگزاریها
«از بین چهار بستر بررسی شده، میزان توجه به آهنگهای جدید ساسی مانکن، در سه بستر شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر)، تلگرام و اینستاگرام کمتر از قبل شده است؛ در این میان تنها خبرگزاریهای داخلی هستند که توجه بیشتری به آهنگ برادران لیلا داشتند.»