به گزارش خبرگزاری مجله آرونو، مهدی فضایلی با اشاره به برگزاری بیستوچهارمین نمایشگاه رسانههای ایران اظهار کرد: نمایشگاه رسانهها چندسالی متوقف شده بود و شروع مجدد این نمایشگاه همتی جدی و بلند میخواست که معاونت رسانهای وزارت فرهنگ و ارشاد این همت را از خود نشان داد.
وی افزود: برگزاری نمایشگاه رسانه و دیگر نمایشگاهها فرصتی برای توجه بیشتری به آن حوزه است و بر همین اساس این نمایشگاه باید منجر به توجه بیشتر به حوزه رسانه باشد تا رسانهها بیشتر مورد توجه قرار بگیرند.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با اشاره به نقش و تأثیر این نمایشگاه برای اهالی رسانه تصریح کرد: اهالی رسانه خودشان نیز نیازمند این هستند که حداقل سالی یکبار دور هم جمع شوند و با یکدیگر ملاقات داشته باشند و تبادل نظر، تجربه و دید و بازدیدی داشته باشند؛ این موضوع فرصتی مغتنم برای اهالی رسانه است و میتوان در این دید و بازدیدها دستاوردهایی را نیز متصور بود.