پیگیری و رفع مسائل پیرامون نمایشگاه شهر آفتاب/ بررسی لایحه نرخ بلیت متروی تهران

|

فهرست مطالب

رییس شورای شهر تهران گفت: مسائل پیرامون نمایشگاه شهر آفتاب پیگیری و برطرف خواهد شد.

به گزارش آرونو ، مهدی چمران پیش از آغاز دویست و بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران، گفت: احتمالا روز سه‌شنبه جلسه فوق العاده شورای شهر تهران برگزار خواهد شد و لایحه نرخ بهای بلیت مترو امروز به شورا ارائه شده و باید بررسی شود. لایحه بودجه سازمان‌ها و شرکت‌ها نیز بررسی خواهد شد.

وی با بیان اینکه لایحه‌ای ارائه شده تا مردم از مشکلاتی که در بافت فرسوده با آن مواجه هستند، رهایی پیدا کنند، ادامه داد: شورا طرح تفصیلی را برای خاورشهر تهیه کرده و امیدواریم امروز بررسی شود.

چمران با تأکید بر اینکه مسائل پیرامون نمایشگاه شهر آفتاب را پیگیری می‌کنیم، افزود: همین امروز مسائل پیگیری و برطرف خواهد شد و قرار ما بر این بود جلسه بزرگی در مجموعه آفتاب با حضور معتمدین محلات برگزار کنیم.

وی با اشاره به خرابی‌ها در مترو تأکید کرد: ما حتی یک مورد خرابی نیز نباید داشته باشیم؛ اما اتفاقات رخ می‌دهد. برای مثال آتش‌سوزی در ایستگاه شوش حادثه‌ای غیرمترقبه بود. مسائل فنی و مسائل مدیریتی و گستردگی امروز مترو باعث چنین اتفاقاتی شده است و تأکید ما این است که چک‌لیست‌ها مرتبا کنترل شود.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: ارتش گفته که باید زمین‌های معوض به ازای زمین‌های اطراف باغ گیاه‌شناسی را تحویل بگیرد و ارائه این زمین‌ها وظیفه شهرداری نیست؛ اما می‌تواند همکاری‌ها را برای مجوزها انجام دهد.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *