پاسخ ثبت احوال به ۱۳۶ میلیون استعلام در سه ماهه نخست امسال

|

فهرست مطالب

رییس سازمان ثبت احوال کشور از پاسخ سازمان ثبت احوال کشور در سه ماهه نخست سال جاری به ۱۳۶ میلیون استعلام خبر داد و گفت: سازمان ثبت احوال کشور بیشترین میزان استعلام را در بین دستگاه های اجرایی به خود اختصاص داده است.

به گزارش آرونو ، هاشم کارگر در جمع خبرنگاران درباره موضوع قطع سیستم های ثبت احوال و پاسخ به استعلام های انجام شده، گفت: سازمان ثبت احوال سرویس‌هایی که ارائه می‌دهد پوششی و یکپارچه است. اگر دستگاهی ادعا می‌کند سرویس ثبت احوال قطع است باید سایر دستگاه‌ها نیز این موضوع را اعلام کنند. نمی‌تواند سرویس ثبت احوال برای تنها یک دستگاه قطع باشد. سیاست ما دوری از چالش‌های غیر ضرور و ارائه خدمات جامع و پر سرعت به شهروندان است. دستگاه‌ها باید با هم تعامل کنند و خدمات جامع و صحیح به مردم ارائه دهند.

وی افزود: در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ حدود یک میلیارد استعلام در مرکز تبادل اطلاعات «جی اس بی» انجام گرفته که در این بین سازمان ثبت احوال کشور با پاسخ‌دهی به ۱۳۶ میلیون استعلام، بیشترین میزان استعلام در بین دستگاه‌های اجرایی را داشته است.

کارگر ادامه داد: در این راستا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با ۴۶ میلیون استعلام و شرکت ملی پست با ۳۲ میلیون استعلام در ردیف دوم و سوم دستگاه‌هایی است که از آنها استعلام صورت گرفته قرار دارند.

رییس سازمان ثبت احوال کشور تأکید کرد: سازمان ثبت احوال کشور به عنوان یک نهاد حاکمیتی و هویتی در این راستا به ۲۰۰ دستگاه در ۲۰۰ هزار نقطه در سراسر کشور خدمت ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *