سند “الزامات تدوین برنامه چهارم شهرداری تهران” تصویب شد

|

فهرست مطالب

اعضای شورای شهر تهران الزامات تدوین برنامه چهارم شهرداری تهران را تصویب کردند.

به گزارش آرونو ، اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز بررسی طرح “سند الزمات تدوین برنامه چهارم شهرداری تهران” برای سال‌های ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۴ را مورد بررسی قرار دادند و میثم مظفر عضو شورای شهر تهران در مورد این موضوع گفت: بر اساس ابلاغیه وزارت کشور طرح‌های توسعه شهری از این به بعد به جای پنج سال باید چهار ساله باشد که امروز این سند الزامات تضمین شده و برای تصویب به شورای شهر آورده شده است.

وی با بیان اینکه با برنامه ریزی‌های انجام شده باید بتوانیم پیش از تدوین سند بودجه ۱۴۰۲، سند الزامات را تصویب کنیم تا شهرداری بر اساس برنامه ارائه شده بودجه سال آینده‌اش را مطابق با برنامه چهار ساله تدوین کند، تصریح کرد: این سند سیاست‌ها، راهنمای عملی است که قاعدتا کمیسیون‌ها مداخله زیادی در تدوین برنامه دارند تا حساسیت‌ها در برنامه توسعه چهار ساله لحاظ شود.

مظفر با بیان اینکه این سند یک ماده واحده دارد که بر اساس آن شهرداری مکلف است گزارشی از روند تحقق برنامه پنج ساله سوم تهران ارائه کند، گفت: در این گزارش باید آسیب‌شناسی و دلایل عدم تحقق برنامه سوم، نقاط قوت و ضعف و میزان تحقق پذیری و شاخص‌ها مشخص شود.

وی با بیان اینکه سند الزامات تدوین برنامه چهارم شهرداری تهران دارای چهار بخش است، گفت: راهبردها و اهداف کلان، اولویت‌ها، چارچوب و ساختار برنامه، نظارت – پایش و ارزیابی چهار محور این سند هستند.

به گزارش آرونو ، اعضای شورای شهر پس از بیان نظرات خود طرح” سند الزامات تدوین برنامه چهارم شهرداری تهران” را به تصویب رساندند.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *