از اجرای پویش نذر اسباب بازی تا آزادی زندانیان زن جرایم غیرعمد در تهران

|

فهرست مطالب

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به برنامه‌های سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، از اجرای پویش نذر اسباب بازی در تهران خبر داد.

به گزارش آرونو ، احمد احمدی صدر در تشریح برنامه‌های سازمان رفاه و خدمات اجتماعی برای سال جدید از اجرای پویش نذر اسباب بازی خبر داد و گفت: پویش نذر یاری از ابتدای امسال آغاز شده است و حالا در آستانه سال نو پویش نذر یاری در قالب نذر اسباب بازی برای کودکان نیازمند از نیمه شعبان آغاز می شود.

وی با بیان اینکه اسباب بازی‌های مازاد کودکان تهرانی را بعد از جمع آوری، تمیز و ضدعفونی کرده و در اختیار کودکان نیازمند قرار می‌دهیم، افزود: اطلاع رسانی در این زمینه انجام می شود؛ اما این اسباب بازی‌ها به کودکان کار و بی بضاعت هدیه می‌شود.

احمدی صدر همچنین از اجرای پویش نذر یاری با نیت آزادی تمام زندانیان زن جرایم غیرعمد در تهران خبر داد و افزود: امید است تا پایان ماه رمضان این پویش ادامه یابد تا در پایان ماه رمضان زن زندانی جرایم غیر عمد در زندان نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه برنامه های عیدانه در قالب جشن بهار ایران اجرا می‌شود، ادامه داد: ما نیز در قالب بهار ایران با فرزندان ایران، ویژه برنامه هایی برای کودکان کار و دهک های کم برخوردار اجرا می کنیم که بر همین اساس برای ۵۰۰۰ کودک کار از نیمه شعبان به مدت ۵ شب، در چند سالن سینمایی انیمیشن های معروف کودکان همچون پسر دلفینی، بچه رئیس و ….اکران خواهد شد.

ادامه دارد…

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *