توسعه غربی بزرگراه یادگار امام، موجب تحرک بافت فرسوده این بخش می‌شود

|

فهرست مطالب

رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد که تکمیل بزرگراه یادگار امام جزو اولویت‌های شورای شهر است.

به گزارش آرونو ، مهدی چمران صبح امروز در مراسم آغاز عملیات ساخت ادامه بزرگراه یادگار امام گفت: من از این پروژه خاطرات تلخ و شیرینی دارم و به یاد دارم که دوران سربازی‌ام در این پادگان -پادگان جی- گذراندم و یک شب که صدای هواپیما می‌آمد ما اعتراض کردیم هرچند که بعدا مرا به علت اغتشاش دادگاهی و تبعید کردند.

وی با بیان این‌که در ابتدای آغاز بزرگراه یادگار امام تاکید داشتم که این بزرگراه به مانند نواب تنها همسطح نباشد و تقاطع غیرهمسطح نیز داشته باشد، ادامه داد: در شورای دوم یکی از اعضاء با من تماس گرفت و گفت که می‌خواهند این بزرگراه را همسطح بسازند و ما نیز سریعا با این مساله مخالفت کردیم.

رئیس شورای شهر تهران با بیان این‌که قرار بود این پروژه ادامه پیدا کند و از سمت غرب و جنوب توسعه یابد و حتی طرحی ارائه شد که از سمت شرق به میدان ۹ دی متصل شود، گفت: بزرگراه یادگار امام یک بزرگراه شمالی – جنوبی در غرب تهران است که حتی می‌تواند بار ترافیکی بزرگراه امام علی (ع) که در شرق قرار دارد را کم کند.

چمران با بیان این‌که متاسفانه در چهار سال گذشته شاهد بودیم که عملیات عمرانی این بزرگراه تعطیل شد و حتی کارگاه آن را جمع کردند گفت: شورای شهر در بودجه سالانه ادامه یادگار امام را جزو اولویت‌های خود قرار داده و امیدواریم هرچه زودتر شاهد دسترسی مردم به بزرگراه یادگار امام و بعد از آن جاده ساوه باشیم.

وی با بیان این‌که توسعه غربی بزرگراه یادگار امام به علت داشتن معارضین ملکی زیاد نیاز به بودجه بالایی دارد، اظهار کرد: با اجرای این بخش از بزرگراه یادگار امام تحرک به بافت فرسوده می‌رسد و وضعیت بهتری پیدا خواهیم کرد.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *