لزوم بازنگری برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد

فهرست مطالب

مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: با توجه به ماهیت آسیب اجتماعی اعتیاد و برای پیشبرد امر پیشگیری، نیازمند بازنگری در برنامه‌ها و ارایه طرح‌های خلاقانه و نوآور هستیم.

به گزارش آرونو ، محمدهادی عسکری در اولین جلسه کارگروه سیاستگذاری و برنامه‌ریزی محیط‌های آموزشی در زمینه پیشگیری از اعتیاد گفت: به منظور هماهنگی، تعامل و هم‌افزایی فعالیت‌های مشترک در زمینه پیشگیری از اعتیاد در محیط‌های آموزشی و ارتقای کمی و کیفی برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد برای دانش‌آموزان و دانشجویان با کمک دستگاه‌های همکار و افزایش ضریب نفوذ برنامه های پیشگیرانه، به دنبال تشکیل شورای سیاستگذاری و برنامه‌ریزی محیط های آموزشی در زمینه پیشگیری از اعتیاد می‌باشیم.

وی افزود: با توجه به ماهیت آسیب اجتماعی اعتیاد و برای پیشبرد امر پیشگیری، نیازمند بازنگری در برنامه‌ها و ارایه طرح‌های خلاقانه و نوآور هستیم که با همراهی و مشارکت کانون‌های یاریگران زندگی دانش‌آموزی و دانشجویی در سطح مدارس و دانشگاه‌ها تهیه و به وسیله ایشان نیز اجرا شود و بر این اساس نیازمند طراحی و اجرای برنامه‌های فوق‌العاده و مبتنی بر نقش آفرینی فعال کانون‌های یاریگران زندگی با رویکرد نوآوری اجتماعی می‌باشیم.

مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد با اشاره به امکانات و ظرفیت‌های دستگاه‌های آموزشی کشور گفت: اگر این ظرفیت‌ها و امکانات در کنار هم قرار گیرد و تحت عنوان شورای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی محیط‌های آموزشی فعالیت کنند شاهد پیشبرد امر پیشگیری و افزایش ضریب نفوذ برنامه‌ها خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی ستاد مبارزه با موادمخدر؛ عسکری گفت: حضور دانش‌آموزان و دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی در مدارس و دانشگاه‌ها امکان برنامه‌ریزی اصولی را فراهم می‌کند و در این صورت شاهد مداخلات کارشناسانه برمبنای استانداردها و اصول معتبر علمی خواهیم بود.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

فال حافظ

استخاره آنلاین با قرآن

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ

قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ ﴿۱﴾ اللَّهُ الصَّمَدُ ﴿۲﴾ لَمْ يَلِدْ وَلَمْ يُولَدْ ﴿۳﴾ وَلَمْ يَكُن لَّهُ كُفُوًا أَحَدٌ ﴿۴﴾

سه مرتبه سوره اخلاص را بخوانید و دکمه بعدی را کلیک کنید.

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *