اصلاح بهره‌برداری از مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران روی میز بررسی شورا

|

فهرست مطالب

اعضای شورای شهر تهران یک فوریت اصلاحیه بندهای مصوبه بهره‌برداری از مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران را تصویب کردند.

به گزارش آرونو ، اعضای شورای شهر تهران یک فوریت اصلاحیه بندهای مصوبه بهره‌برداری از مجموعه‌های ورزشی را روی میز بررسی خود قرار دادند و نرگس معدنی پور در مورد جزئیات این طرح گفت: در اواخر دوره چهارم شورای شهر تهران مصوبه‌ای داشت که بر اساس آن تمام مجموعه‌های ورزشی شهر تهران به سازمان ورزش واگذار شد که این واگذاری تمام و عیار تجربه خوبی نبود. چرا که در حال حاضر شهرداران از وضعیت واگذاری‌ها انتقاد دارند و این در حالیست که بسیاری از مجموعه‌های ورزشی نیز به دلیل عدم رسیدگی مناسب تعطیل شدند و حالا هم بودجه لازم برای اورهال آنها وجود ندارد و این در حالیست که اگر برخی از این مجموعه‌های ورزشی که هویت محلی دارد در اختیار مناطق باقی می‌ماندند به چنین وضعیتی نمی‌افتادند.

وی با بیان اینکه بررسی یک ساله از مجموعه‌های ورزشی تهران شد و بر همین اساس آنها را به سه سطح تقسیم کردیم، گفت: در این طرح در نظر داریم مدیریت مجموعه‌های فرامنطقه‌ای را در اختیار سازمان ورزش قرار داده، مجموعه‌های منطقه‌ای در اختیار شهرداری مناطق و مجموعه‌های متعلق به سازمان‌ها نیز در اختیار سازمان‌هایشان باقی بمانند اما نظارت و سیاستگذاری با سازمان ورزش باشد.

مهدی چمران در واکنش به این طرح، گفت: مسئله نرخ گذاری در سازمان ورزش پیچیده است، چرا که در حال حاضر نرخ‌های این مجموعه‌ها پایین‌تر از نرخ وزارت ورزش است و با این نرخ‌ها پیمانکاری مجموعه‌ها را اجاره نمی‌کند و این مجموعه‌ها خراب می‌شوند و اگر نرخ‌ها را بالا ببریم مردم ناراضی می‌شوند که این مسئله پیچیده باید به گونه‌ای رفع شود.

به گزارش آرونو ، اعضای شورای شهر تهران با رأی مثبت خود به یک فوریت اصلاحیه بندهای مصوبه بهره‌برداری از مجموعه‌های ورزشی رأی مثبت دادند.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *