مدیرعامل شرکت خدماتی کالای شهروند با تاکید بر اینکه در شعب شهروند بخش اعظم کالاهای عرضه شده تولید داخل هستند، گفت: تخفیفها باید واقعی باشد؛ در غیر این صورت توهین به مشتری قلمداد میشود.
داوود قربانیان در گفتوگو با آرونو ، در پاسخ به برخی انتقادات درباره عرضه کالاهای خارجی در فروشگاههای شهروند گفت: در حال حاضر بخش اعظم کالاهایی که در فروشگاه شهروند عرضه میشود داخلی هستند؛ اما ممکن است برخی برندها در ثبت برند خود از نام لاتین استفاده کرده باشند ولی به این معنا نیست که خارجی هستند.
وی افزود: اگر کالایی در فروشگاهی باشد که منشا خارجی داشته باشد حتما یا تولید داخلی و مشابه داخلی نداشته یا از مبادی و مرزهای قانونی کشور وارد شده است. بی تردید بر روی این موضوع شدیدا نظارت میکنیم نه تنها مجموعه شهروند؛ بلکه تمام فروشگاههای زنجیرهای کشور از تولید داخلی حمایت میکنند و همه باید تلاش کنیم تا کالاهای داخلی عرضه شوند.
مدیرعامل شرکت خدماتی کالای شهروند در پاسخ به انتقاد دیگری مبنی بر اینکه میزان تخفیف ها در سایر فروشگاه ها معمولا بیشتر از شهروند است و شهروند تخفیف های حداقلی روی اجناس اعمال می کند و همین باعث تفاوت قیمت کالاها در سایر فروشگاه ها شده است، گفت: سازمان حمایت میزان تخفیف ها را مشخص کرده است و هر مجموعه ای بخواهد تخفیف بدهد نمی تواند بیشتر از ۳ درصد باشد مگر اینکه سازمان حمایت مجوز لازم را دریافت کند.
وی تاکید کرد: شرکت شهروند در تعامل با تأمین کنندگان بخش زیادی از کالاهای خود را با تخفیف ۱۰ درصد عرضه میکند که شرکتهای تامین کننده مجوزهای لازم را دریافت کردهاند. قطعا تخفیفها باید واقعی باشد در غیر این صورت توهین به مشتری قلمداد میشود؛ این که کالای بی کیفیتی با قیمت پایینی خریداری شود بعد قیمت نادرستی به صورت لیبل روی آن درج شود و خط زده شود و اعلام کنیم با تخفیف عرضه میشود کار صحیحی نیست.
انتهای پیام