گلایه سروری از انتقادات برخی اعضای شورای شهر از عملکرد زاکانی

|

فهرست مطالب

نایب رئیس شورای شهر تهران از برخی انتقادات اعضای شورا نسبت به عملکرد زاکانی گلایه کرد.

به گزارش آرونو ، پرویز سروری پس از استماع گزارش شهردار تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: من از برخی سخنان دوستان تعجب می‌کنم و اگر آنها را نمی‌شناختم فکر می‌کردم که حتی یک روز کار اجرایی نکرده‌اند چرا که از شهردار یکساله چه انتظاری دارید که باید بگوید فلان تونل را کلنگ زنی کرده‌ام و افتتاح کردم؟ کلنگ زنی کار بیهوده نیست بلکه اعلام تعهد به مردم است. بله در اتاق بسته وعده دادن راحت است اما در کلنگ‌زنی‌ها شهردار باید جواب مردم و رسانه‌ها را بدهد.

وی اضافه کرد: به جای تشویق شهردار به کلنگ‌زنی، آن را وعده سرخرمن می‌دانید و چرا به جای تشکر و نقد منصفانه شهردار انقلابی اینگونه رفتار می‌کنید؟. می‌بینید که مسئول واقعی بودجه شورا امروز از تحقق 40 درصدی بودجه در شش ماه اول سال سخن می‌گوید اما برخی‌ها عملکرد را صفر و فلان و بهمان می‌بینند و چرا تلاش می‌کنیم که امید را از مردم بگیریم.

سروری با بیان این‌که شهردار تهران می‌گوید که هر هفته برنامه داریم و این وعده نیست پروژه پایانه اکباتان 14 سال بر روی زمین مانده بود و آن را افتتاح کردیم و این نشان می‌دهد که روح تحول کار و تلاش در شهر در حال شکل‌گیری است، اظهار کرد: من در بازدیدی که از منطقه 17 داشتم در پوست خود نمی‌گنجیدم چرا که در عرض چهار ماه بیش از هشت ماه آسفالت‌ریزی شده بود هرچند که معتقدم گزارش زاکانی باید دو وجهی باشد که یک گزارش به مردم دهد و یک گزارش نیز به صورت ریز و ویژه به اعضای شورای شهر دهد تا ببینیم که مثلا در افتتاح پروژه یادگار امام چه مسیری طی شده است و اعضای شورا در جریان مسیر طی شده باشند.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *