دو انتصاب جدید در سازمان تأمین اجتماعی

فهرست مطالب

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، طی حکمی سرپرست اداره‌کل امور مجلس و دولت این سازمان را منصوب کرد.

به گزارش آرونو ، دکتر سید میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، «حسن ضابطی‌» را به عنوان سرپرست اداره کل امور مجلس و دولت این سازمان منصوب کرد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی درباره اهمیت تعاملات بیرونی سازمان گفت: سازمان در مواقع ضروری باید واکنش خوبی از خود نشان دهد و اگرچه معاونت پارلمانی از چالاکی خوبی برخوردار است و تعاملات مؤثری با مجلس شورای اسلامی دارد اما مدیران استانی نیز در سراسر کشور باید سهم خود در پیشبرد اهداف سازمان در حوزه پارلمانی را ایفا کرده و به عنوان یار کمکی در این زمینه باشند.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در ادامه گفت: معاونت پارلمانی علاوه بر تعامل با مجلس و انتقال نظرات نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به سازمان باید نظرات کارشناسی بدنه سازمان را به نمایندگان مردم برای استفاده بهینه در طرح‌ها و لوایح انتقال دهد.
موسوی اضافه کرد: یکی از کارکردهای مهم معاونت پارلمانی، حقوقی و امور بین‌الملل سازمان آینده‌پژوهی است و با اتفاقات خوبی که در این حوزه در خصوص توانمندسازی سازمان در جریان است؛ امیدواریم بتوانیم با همراهی و مساعدت مجلس شورای اسلامی آینده مطلوبی را بسازیم.

ضابطی پیش از این مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی بوده و دارای سابقه مدیرکلی مشارکت مردمی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ریاست جمهوری، ریاست هیئت مدیره مؤسسه آهنگ آتیه سازمان تأمین اجتماعی و فعالیت مدیریتی در فضای رسانه‌ای است.

مدیرکل جدید روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی منصوب شد

به گزارش آرونو ، همچنین دکتر موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، طی حکمی مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان را منصوب کرد. میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، سید محمدرضا فیاضی بروجنی‌ را به عنوان مشاور خود و مدیرکل روابط عمومی این سازمان منصوب کرده و از خدمات حسن ضابطی مدیرکل سابق تقدیر کرد.

موسوی در این حکم با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی، سازمانی است که به واسطه فراگیری و تنوع بالای ذی‌نفعان، نیازمند حد بالایی از ارتباطات مؤثر است؛ به جهت تحقق تأمین اجتماعی مردمی در دولت سیزدهم با رویکرد “تحول”، “عدالت” و “اعتمادافزایی”، بر لزوم پیگیری شش راهبرد اصلی تأکید کردند:

۱. تدوین و اجرای سیاست‌های رسانه‌ای سازمان در جهت بهبود سطح اعتماد و رضایت و صیانت از حقوق ذی‌نفعان اعم از بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان

۲. ارتقا سطح تعامل و پاسخگویی سازمان در تعامل با عموم مردم به ویژه از طریق رصد و پایش مستمر مسائل مرتبط با سازمان در فضای رسانه‌ای با هدف اطلاع و پاسخگویی دقیق‌تر ذیل دغدغه‌ها، انتقادات و مشکلات

۳. بهبود و ارتقای سطح تعامل سازمان با رسانه‌های مختلف

۴. ارائه تصویری واقعی، شفاف و صادقانه از عملکرد و خدمات سازمان

۵. بهینه‌سازی فضای ارتباطات درون‌سازمانی و ایجاد هماهنگی میان واحدهای مختلف روابط عمومی در سازمان، استان‌ها، مؤسسات و شرکت‌های تابعه

۶. فعال کردن زمینه‌های برقراری ارتباط هم‌افزا با سایر نهادها، دستگاه‌ها و بدنه‌های نخبگانی

فیاضی دانش‌آموخته مقطع ارشد و دکتری مدیریت رسانه بوده و در زمینه مشاوره برندینگ، نظارت و اجرای پروژه‌های پژوهشی در حوزه مدیریت و ارتباطات و همچنین طراحی و ایده‌پردازی برنامه‌های تلویزیونی فعالیت داشته است.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

فال حافظ

استخاره آنلاین با قرآن

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ

قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ ﴿۱﴾ اللَّهُ الصَّمَدُ ﴿۲﴾ لَمْ يَلِدْ وَلَمْ يُولَدْ ﴿۳﴾ وَلَمْ يَكُن لَّهُ كُفُوًا أَحَدٌ ﴿۴﴾

سه مرتبه سوره اخلاص را بخوانید و دکمه بعدی را کلیک کنید.

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *