افزایش ۳ درصدی قیمت بیت کوین تا ۶۸ هزار دلار

|

فهرست مطالب

به گزارش خبرگزاری مجله آرونو به نقل از کوین دسک، قیمت بیت کوین نتوانست در روز دوشنبه دوباره به 70 هزار دلار برسد اما در معاملات امروز افزایش یافته است. 
کوین‌دسک20، شاخص 20 ارز مجازی برتر دنیا از نظر سرمایه بازار به جز ارزهای با ثبات (استیبل کوین‌ها)، بیش از 2.7 درصد طی 24 ساعت گذشته افزایش داشته که بیشترین افزایش قیمت با بیش از 5 درصد مربوط به یونیسواپ و بیت کوین کش می‌شود.
بیت کوین در حال حاضر 68100 دلار معامله می‌شود، یعنی 2.9 درصد افزایش طی 24 ساعت گذشته. عملکرد اتر ضعیف‌تر از بیت کوین و سایر ارزهای بازار بوده و تنها 1.1 درصد افزایش قیمت داشته است. در حال حاضر اتر با پایین‌ترین رقم طی سه سال و نیم گذشته معامله می‌شود. سولانا همچنان بهترین عملکرد را دارد، سه درصد افزایش قیمت داشته و به یک رکورد جدید در مقایسه با اتر رسیده است.

قیمت اتر طی یک ماه گذشته 2.1 کاهش یافته در حالی که بیت کوین 7.4 درصد و سولانا 18 درصد افزایش قیمت داشته‌اند.
بسیاری از تحلیلگران عقیده دارند این تغییر قیمت‌ها مربوط به ضعف اتر نمی‌شود بلکه به قدرت بیت کوین اشاره دارد.
تفاوت سرمایه بازار بین بیت کوین و اتر به بالاترین رقم رسیده است. سرمایه بازار بیت کوین 1.33 تریلیون دلار و سرمایه اتر 303.6 میلیارد دلار است. تفاوت سرمایه این دو ارز مجازی برای اولین بار به بیش از یک تریلیون دلار رسیده است.
سرمایه بازار سولانا در حال حاضر 3.64 درصد از بازار ارزهای مجازی است و به رکورد قبلی 3.70 درصد نزدیک می‌شود.
برخی از تحلیلگران عقیده دارند قیمت بیت کوین در پایان 2024 به 77636 دلار می‌رسد. پیش‌بینی می‌شود قیمت بیت کوین تا پایان سال آینده میلادی 113364 هزار دلار و تا پایان 2030 برابر با 282238 دلار باشد. این ارقام حاکی از خوشبینی محتاطانه‌ای نسبت به رشد بیت کوین طی یک دهه آینده است.
انتهای پیام/37

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *