از اعتراف سارقان به ۳۴ فقره سرقت سیم و کابل برق تا کشف بسته‌های تریاک از معده قاچاقچیان

|

فهرست مطالب

به گزارش خبرگزاری مجله آرونو، در بسته خبری انتظامی امروز به سراغ اقدامات پلیس برای به دام انداختن خاطیان، قاچاقچیان، ساماندهی معتادان متجاهر و ارتقای امنیت اجتماعی استان اصفهان رفتیم که جزئیات آن را در ادامه می‌خوانید.

۳۴ فقره سرقت در پرونده سارقان سیم و کابل برق

حسین ترکیان، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهر اصفهان، شناسایی عامل یا عاملان این سرقت‌ها در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی و رصد اطلاعاتی دقیق، سه سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: سارقان در تحقیقات پلیس به ۳۴ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهر اصفهان اقرار کردند و با تکمیل شدن تحقیقات، برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری ۲۶ سارق با اجرای طرح امنیت محله‌محور در اصفهان

حسین بساطی، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار کرد: با بررسی پرونده‌های سرقت در سطح شهرستان اصفهان، مأموران انتظامی طرح امنیت محله محور را با هدف دستگیری سارقان متواری اجرایی کردند.

وی افزود: در این رابطه مأموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با شناسایی متهمان و سارقان متواری موفق شدند در چند عملیات منسجم، ۲۶ سارق را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اعتراف سارقان به ۱۷ فقره سرقت خاطرنشان کرد: برای افراد دستگیر شده پرونده تشکیل و متهمان برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع قضائی تحویل شدند.

از اعتراف سارقان به ۳۴ فقره سرقت سیم و کابل برق تا کشف بسته‌های تریاک از معده قاچاقچیان

کشف ۳۰ بسته تریاک از معده ۳ قاچاقچی

مصطفی صادق زاده، فرمانده انتظامی شهرستان اردستان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان به سرنشینان یک دستگاه سواری پراید مشکوک و برای بررسی وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از متوقف شدن خودرو، در بررسی دقیق مأموران انتظامی مشخص شد سه سرنشین این خودرو حامل مواد مخدر به روش بلع و انباری هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان تصریح کرد: در نهایت ۹۰۰ گرم تریاک در قالب ۳۰ بسته که توسط سه سرنشین این خودرو به روش بلعیدن در حال انتقال بود کشف و هر سه متهم نیز برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شدند.

دستگیری عامل سرقت از مشتریان قرض‌الحسنه‌ها

غلامرضا براتی، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از مشتریان قرض‌الحسنه‌های این شهرستان و شکایت مالباختگان به پلیس، موضوع در دستورکار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته و اقدامات علمی و تخصصی هویت سارق شناسایی و مشخص شد وی در مقابل قرض‌الحسنه‌ها کمین می‌کرده و افرادی که وجوه نقد در دست داشتند را تعقیب و با سوءاستفاده از غفلت مالباختگان، در یک فرصت مناسب اقدام به سرقت از آنان کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر اظهار داشت: تلاش برای شناسایی و دستگیری این سارق ادامه داشت تا اینکه مأموران واحد گشت کلانتری ۱۶ این فرماندهی فرد مذکور را که قصد سرقتی دیگر داشت، شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

براتی با بیان اینکه متهم به شش فقره سرقت وجوه مشتریان قرض‌الحسنه‌ها با ارزش یک میلیارد ریال اعتراف کرده است، خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *