۵ نقطه کشور امروز بارانی است

|

فهرست مطالب

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار مجله آرونو با اشاره به آخرین پیش‌بینی وضعیت جوی کشور اظهار کرد: چهارشنبه در گیلان، مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی، افزایش ابر و رگبار پراکنده و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود و در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات جنوب کرمان و شمال و شرق هرمزگان، افزایش ابر و رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

وی افزود: پنجشنبه در گیلان و غرب مازندران بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب شرق فارس، افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در شمال شرق کشور افزایش وزش باد رخ می‌دهد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: جمعه آسمان در غالب مناطق کشور صاف پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: شنبه با نفوذ سامانه بارشی به سواحل دریای خزر، به تدریج بارش همراه با کاهش دما در شمال شرق آذربایجان شرقی اردبیل و سواحل دریای خزر آغاز می‌شود و یکشنبه گستره بارش در شمال شرق آذربایجان شرقی، اردبیل، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان گفت: در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز و شمال شرق کشور نیز کاهش دما و وزش باد رخ خواهد داد و دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *