ضربه به بازار کار آلمان: کوکاکولا صدها نفر را اخراج می‌کند

|

فهرست مطالب

به گزارش خبرگزاری مجله آرونو به نقل از یورونیوز، شرکت آمریکایی کوکاکولا به منظور کاهش هزینه‌های خود و سازگاری با روندهای تغییر یافته لجستیکی، قصد دارد پنج کارخانه تولید و توزیع خود را در آلمان تعطیل کند.

این غول صنعت غذای آمریکا در سال آینده میلادی با تعطیلی پنج سایت توزیع و تولید، حدود 500 شغل در آلمان را حذف خواهد کرد.

شرکت کوکاکولا یوروپاسیفیک پارتنرز (CCEP) که فعالیت‌های بطری‌سازی و توزیع و فروش کوکاکولا را در آلمان انجام می‌دهد، اعلام کرد که کارخانه‌های مورد نظردر شهرهای نوی‌مونستر، بیله‌ فلد، برلین و ممینگن و کلن واقع شده‌اند.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر این شرکت دارای 14 مرکز تولید در آلمان و در مجموع 27 کارخانه و نمایندگی با حدود 6500 کارمند است.

شرکتCCEP  اعلام کرد که این تصمیم در حالی اتخاذ می‌شود که این شرکت تلاش می‌کند در مواجهه با افزایش رقابت بازار و همچنین سازگاری با تغییرات لجستیکی در بخش نوشیدنی، از نظر هزینه‌ها کارآمدتر شود.

این شرکت همچنین تلاش می‌کند از ظرفیت لجستیکی و تولیدی خود در آلمان به طور کارآمدتری استفاده کند، زیرا در حال حاضر کارخانه‌های زیادی در آلمان غربی دارد.

علاوه بر تعطیلی کارخانه‌ها، انتظار می‌رود حدود 505 شغل کاهش یابد که حدود 207 مورد آن به سایر کارخانه‌ها منتقل می‌شود و تخمین زده می‌شود که 78 شغل جدید اضافه شود.

کارخانه تولید و توزیع کلن که در حال حاضر حدود 600 کارمند دارد، در 31 مارس سال آینده تولید خود را متوقف خواهد کرد. یکی از دلایل اصلی تعطیلی این است که این کوچکترین کارخانه در آلمان غربی است و احتمال کمی برای رشد یا توسعه آن وجود دارد.

انتهای پیام/

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *