از فرزند شهیدی که با همراهی فرمانده انتظامی به مدرسه رفت تا بازگشت حسن یزدانی به کشور

|

فهرست مطالب

سردار حمید علینقیان‌پور، فرمانده انتظامی استان اصفهان در حاشیه همراهی دختر شهید مدافع امنیت استوار یکم میلاد امینی از منزل تا مدرسه اظهار کرد: شهدا جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و از امنیت کشور دفاع کردند تا فرزندان ما امروز در آرامش و آسایش و بدون هیچ گونه دغدغه و نگرانی به مدرسه رفته و به تحصیل علم و دانش بپردازند و ما نیز وظیفه داریم تا از یادگاران شهدا مراقبت و حمایت کرده و نگذاریم تا در فقدان پدرانشان احساس تنهایی و کمبود کنند.

وی افزود: طرح تکریم و همراهی فرزندان شهدای فراجا از منزل تا مدرسه چندین سال است که هم‌زمان با اولین روز بازگشایی مدارس توسط فرماندهان و مسئولان انتظامی در سراسر استان اجرایی می‌شود و امروز هم این طرح در تمامی شهرستان‌های استان در دستور کار فرماندهان انتظامی قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: امروز توفیق حاصل شد تا دختر گرامی شهید استوار یکم میلاد امینی که سال جاری اولین سال است که وارد کلاس درس می‌شود، را از منزل تا مدرسه همراهی کنیم تا هم احساس تنهایی نکرده و هم در بین دانش‌آموزان دیگر افتخار کند.

سردار علینقیان‌پور تاکید کرد: شهید امینی، هفتم مهر سال ۱۳۹۸ در درگیری با سارقان مسلح مجروح و نهم مهر به‌رغم تلاش پزشکان به درجه رفیع شهادت نائل آمد که در آن زمان فرزند دختر وی یک سال و نیم داشت و امروز به سن مدرسه رسیده و وارد کلاس اول ابتدایی می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: تکریم پدران و مادران و همسران و فرزندان شهدا یکی از تأکیدات سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور است و ما نیز همواره سرکشی از این عزیزان و رفع مشکلاتشان را در دستور کار قرار داده و همه ساله در مناسبت‌های مختلف آنان را همراهی می‌کنیم و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که بتوانیم دین خود را به شهدا ادا کرده و شرمنده آنان نباشیم.

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *