اجرای طرح زوج و فرد از ۲۷ شهریور در شهر اصفهان

|

فهرست مطالب

به گزارش خبرگزاری مجله آرونو، سرهنگ علی‌اصغر زارع امروز _یکشنبه بیست‌وپنجم شهریور_ در چهل‌وهفتمین جلسه شورای حمل‌ونقل و ترافیک شهر اصفهان با اشاره به لزوم همکاری عمومی برای آموزش همگانی اظهار کرد: امیدواریم این همکاری‌ها به خوبی صورت گیرد.

وی با اشاره به راه‌اندازی پلیس مدارس در سال‌های گذشته افزود: این اقدام کمک شایانی به کاهش ترافیک شهر کرده است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تاکید کرد: بعضی مدارس غیرانتفاعی و تیزهوشان به‌ویژه یک مدرسه در نزدیکی بیمارستان الزهرا (س) موجب ایجاد اخلال در ترافیک شهری شده و لازم است مدارس نیز این موضوع را مدیریت کنند.

زارع گفت: از مدارس انتظار می‌رود که ترافیک مقابل خود را در نظر گیرند و اگر مدرسه‌ای حیاط دارد، سرویس‌های مدارس در داخل آن توقف کنند تا تراکم ترافیکی کاهش پیدا کند.

وی با اشاره به طرح زوج و فرد در راستای جلوگیری از ترافیک مهر ادامه داد: این طرح از بیست‌وهفتم شهریور آغاز می‌شود و برای اجرای موفق آن نیازمند هماهنگی کامل با شهرداری هستیم.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان پارک دوبل را یکی از معضلات مهم شهری دانست و خاطرنشان کرد: پارک دوبله مشکلات بسیاری ایجاد می‌کند و پلیس راهور از این بابت شرمنده شهروندان است.

زارع گفت: خودروهای ثبت تخلف ۲۰۶ که به پلیس راهور کمک می‌کنند، باید به‌طور ویژه برای جلوگیری از توقف دوبل و جریمه‌های مرتبط با آن مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: این خودروها باید به‌صورت منظم در خیابان‌ها گشت‌زنی کنند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان افزود: پلیس راهور در زمان اجرای پروژه‌های عمرانی از شهرداری حمایت می‌کند، زیرا این پروژه‌ها به‌نفع تمام شهروندان خواهد بود.

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *