خدمت‌رسانی اورژانس اصفهان به ۱۴۶۵ زائر در مرز شلمچه

|

فهرست مطالب

محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مجله آرونو با اشاره به آمار خدمت‌رسانی‌های انجام شده در مرز شلمچه اظهار کرد: کارشناسان اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان با استقرار در مرز شلمچه به ۱۴۶۵ زائر خدمت‌رسانی کردند.

وی با بیان اینکه واحدهای امدادی اورژانس استان اصفهان از تاریخ نوزدهم مرداد ۱۴۰۳ برای پوشش امداد سلامت مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی از اصفهان به مرز شلمچه اعزام شدند، افزود: ۱۰ واحد امدادی اورژانس استان اصفهان شامل هفت واحد امدادی آمبولانس، یک واحد امداد موتوری، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس استان و یک تیم پشتیبان برای استقرار، برای خدمت رسانی به زائران اربعین در مرز شلمچه مستقر شده است.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان خاطرنشان کرد: آمار ذکر شده از ابتدای استقرار واحدهای امدادی اورژانس اصفهان در مرز شلمچه تا صبح امروز، به ثبت رسیده است.

زمانی با بیان اینکه ۲۶ نفر از پرسنل عملیاتی اورژانس استان اصفهان در این استقراری‌ها حضور دارند، عنوان کرد: ۱۴۰۵ مورد از ارائه خدمات اورژانس اصفهان به زائران اربعین حسینی به صورت ارائه مراقبت‌های سرپایی در محل بوده است و ۶۰ نفر هم به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

وی ادامه داد: استقرار واحدهای امدادی اورژانس برای مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی تا پس از اربعین ادامه می‌یابد و در صورت نیاز با دستور سازمان اورژانس کشور این زمان تمدید می‌شود.

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *