امکان اعتراض به نتایج آزمون دبیری وجود دارد؟ + سامانه و تاریخ ثبت اعتراض

|

فهرست مطالب

به گزارش خبرگزاری مجله آرونو، نتایج آزمون دبیری آموزش و پرورش _پنجشنبه بیست‌وپنجم مرداد_ و در ستاد آزمون مصوب شده است که اگر فردی نسبت به فرآیند اعتراض دارد، درخواست خود را از طریق سامانه کارا اعلام کند.

مدت زمان ثبت اعتراض از ۲۹ مرداد به مدت پنج روز خواهد بود و بعد از این زمان، اعتراض داوطلبان در هر بخشی بررسی می‌شود و نتایج نیز از طریق سامانه و کاربری مربوطه اعلام می‌شود.

داوطلبان هرچه زودتر ثبت اعتراض کنند، زودتر بررسی پرونده آنها انجام می‌شود و در ثبت اعتراض به «عدم قبولی در آزمون» به هیچ عنوان درخواست حضوری پذیرفته نمی‌شود و تنها با ثبت در سامانه انجام می‌شود.

برخی از داوطلبان ممکن است حد نصاب قبولی را دریافت کرده باشند، اما در شایستگی‌های عمومی احراز نشده باشند یا صلاحیت عمومی را کسب نکرده باشند که این افراد از ۷ شهریور با مراجعه به هسته‌های گزینش استان که ارزیابی شده‌اند درخواست را به صورت کتبی برای تجدیدنظر در فرآیند گزینش اعلام کنند تا بلافاصله بعد از درخواست، بررسی انجام شود، این افراد حداکثر تا ۸ آبان فرصت دارند درخواست را ثبت کنند.

قبول‌شدگان امسال جذب آموزش و پرورش می‌شوند و حداکثر زمان ثبت اعتراض تا پایان مرداد است و تا قبل از شروع آغاز سال تحصیلی نتایج اعلام می‌شود.

داوطلبان هرچه زودتر درخواست خود را ثبت کنند زودتر بررسی انجام می‌شود و اگر صلاحیت تأیید و مشکلات تا قبل از سال تحصیلی رفع شود از مهرماه به کار گرفته می‌شوند و اگر بعد از مهرماه انجام شود، فرآیند آن طی، اما جذب سال آینده انجام می‌شود.

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *