تصادف زنجیره‌ای در پایتخت ۸ مصدوم برجای گذاشت+ عکس

|

فهرست مطالب

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار مجله آرونو با اشاره به تصادف زنجیره‌ای در تهران اظهار کرد: این حادثه در بزرگراه امام علی (ع) مسیر شمال به جنوب روی پل رستگاری مقدم امروز_ سه‌شنبه شانزدهم مرداد_ ساعت ۸:۵۵ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ایستگاه شماره ۷۹ به محل حادثه اعزام و در مدت زمان چهار دقیقه در محل مورد نظر حضور داشتند ۱۰ دستگاه خودرو شامل ۹ دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه موتور سیکلت دو دستگاه سمند، وانت، پژو ۴۰۵، خودرو ال‌نود، پراید و خودروهای از این قبیل با یکدیگر برخورد شدیدی داشتند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: طی حادثه مذکور بعضی خودروها با نیوجرسی‌های کنار پل برخورد کرده و بعضی دچار خسارات سنگینی و هشت نفر نیز مصدوم شدند که از این تعدادیک نفر زن و هفت نفر مرد بودند.

ملکی با اشاره به ایجاد ترافیک سنگین در محل حادثه ادامه داد: آتش‌نشانان ایمن‌سازی لازم را انجام دادند و با حضور پلیس راهور خودروها به مسیر امن منتقل و ترافیک به حالت عادی بازگشت، محل حادثه برای بررسی علت حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد.

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *