انهدام ۱۶ باند قاچاق مواد مخدر و کشف بیش از ۴ تن مواد افیونی در سال جاری

|

فهرست مطالب

به گزارش خبرگزاری مجله آرونو و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی فر اظهار کرد: طرح آرامش ۹ با اولویت مقابله با فروشندگان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر در محلات آسیب پذیر استان به مدت سه روز اجرا شد.

وی افزود: در این طرح ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد افیونی کشف، ۴۶۲ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در این طرح ۵۱۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و پس از هماهنگی‌های لازم به کمپ‌های ترک اعتیاد انتقال یافتند.

هاشمی فر گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۶ باند قاچاق مواد مخدر منهدم، ۱۰۶ قاچاقچی دستگیر و بیش از چهار تن و ۷۰۰ کیلو انواع مواد مخدر کشف و ۱۳۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت حامل مواد مخدر توقیف شده است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹ مرحله طرح آرامش در شهر با هدف دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح استان اجرا شده که حاصل این طرح‌ها دستگیری ۴۵۰۰ خرده فروش مواد مخدر و جمع‌آوری ۴۲۳۰ معتاد متجاهر بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: مبارزه قاطعانه پلیس با قاچاقچیان، خرده فروشان و آلوده کنندگان جامعه به پدیده شوم اعتیاد با قوت و شدت تمام ادامه دارد و از شهروندان می‌خواهیم هر گونه اطلاعات و گزارش خود در این خصوص را از طریق تماس با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و ستاد خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به شماره تلفن ۲۱۸۲۵۴۶۲ ارائه کنند.

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *