کاهش توجه کاربران فضای مجازی به «ولنتاین»

|

فهرست مطالب

به گزارش خبرگزاری مجله آرونو، تا سال ۱۴۰۰ تعداد محتوای منتشر شده درباره ولنتاین، کریسمس و هالوین، رو به افزایش بود و بر همین اساس همیشه ولنتاین بیشترین میزان تولید محتوا را در مقایسه با دو مناسبت دیگر داشت، اما طی دو سال اخیر میزان محتوا با موضوع این مناسبت‌ها کمتر شده است.

بر اساس این آمار، بیشترین آمار تولید محتوا مربوط به ولنتاین در سال ۱۳۹۹ و نزدیک به ۲۵۰ هزار پست بود و کمترین میزان آن در سال جاری با حدود ۵۰ هزار پست بوده است.

کاهش توجه کاربران فضای مجازی به «ولنتاین»

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *