پیشرفت ۹۵ درصدی فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی

|

فهرست مطالب

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از ادامه اجرای عملیات تکمیلی و محورسازی در پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی خبر داد.

به گزارش آرونو ، مهدی صداقتی با اعلام این خبر افزود: عملیات اجرای شبکه جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی در مسیر کندروی شمالی محدوده میدان جانبازان، اجرای زیرساخت شبکه فیبرنوری دوربین‌های نظارتی و زیرساخت روشنایی و نیز نصب تابلوها و علائم ترافیکی در حال پیگیری بوده و این در حالی است که اجرای عملیات آسفالت و روسازی بخش‌های مختلف محور به همراه اجرای شش و نیم هکتار فضای سبز نیز در فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی در حال انجام است.

وی احداث مسیر کندروی جنوبی و رمپ‌های خروجی آن به طول تقریبی ۲ کیلومتر، احداث مسیر کندروی شمالی در محدوده غرب خیابان الغدیر به طول ۲۵۰ متر، عملیات اتصال کندروها به خیابان‌های اصغری، میرزایی و مختاری، اتصال محور جنوب به شرق بزرگراه شهید بروجردی به پل تقاطع ۴۵ متری کن و ادامه عملیات اجرایی جهت احداث پل خیابان شهید مختاری روی بزرگراه شهید بروجردی را از جمله اقدامات جاری پروژه برشمرد.

بنا براعلام روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، صداقتی ضمن اعلام پیشرفت ۹۵ درصدی فاز نخست پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی، خاطرنشان کرد: این پروژه در صورت رفع خطر از املاک موجود در مسیر کندروی شمالی، به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *