پیاده روی جاماندگان اربعین در تهران برگزار می‌شود

فهرست مطالب

استاندار تهران از پیاده روی جاماندگان اربعین در تهران خبر داد.

به گزارش آرونو ، منصوری در جلسه شورای فرهنگ عمومی با اشاره به برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور اظهار کرد: اراده جمعی، استمرار و پیگیری و به روز کردن نرم افزارها در این زمینه اهمیت دارد.

وی ادامه داد: باید کارگروه متولی برای تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی شکل بگیرد تا سازوکارهای مناسب را تدوین کند.

استاندار تهران همچنین با اشاره به لزوم اصلاح سیستم اداری تاکید کرد: در حوزه فرهنگ سازمانی نیز سازمان مدیریت و برنامه استان، ساز و کارهای مناسب را با اولویت فرهنگ عمومی تدوین کند.

در این جلسه موضوع پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی با شعار “انا من حسین” و تعیین وظایف دستگاه های مختلف جهت برگزاری باشکوه این مراسم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مذاکراتی از استانبول، بیروت و شهرهای بزرگ منطقه با استان داریم

 براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ استاندار تهران همچنین در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی مصوبات مهم سفر ریاست جمهوری به استان تهران جهت راهگشایی حوزه صنعت استان تهران را تشریح کرد و گفت: سبک و سیاق تعامل اتاق بازرگانی و شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی باید اصلاح و تکمیل شود؛ چرا که اکنون جلسه تبدیل به ستاد تسهیل شده در حالی که چنین جلساتی داریم.

استاندار تهران عنوان کرد: باید بخش زیادی از این جلسه به تعامل بخش خصوصی و دولت در حوزه های بین المللی اختصاص پیدا کند.

منصوری سپس گفت: مذاکراتی از استانبول، بیروت و شهرهای بزرگ منطقه با استان داریم و باید بر روی تجارت بین الملل و معادلات منطقه ای متمرکز شویم.
انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *