پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته به کجا رسید؟

|

فهرست مطالب

به گزارش خبرگزاری مجله آرونو و به نقل از وزارت آموزش‌وپرورش، علی فرهادی با بیان اینکه اضافه پرداخت حق‌التدریس اردیبهشت معلمان با حقوق خرداد پرداخت شده است، اظهار کرد: پیش از این هفت تا هشت ماه حق‌التدریس معلمان با تأخیر پرداخت می‌شد، لازم است بدانیم حق‌التدریس ویژه نیروهای شاغل و بازنشسته است که به‌همراه فیش حقوقی آن‌ها واریز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه معوقات نیروهای خرید خدمات آموزشی نیز تا پایان اسفند تسویه شده است، افزود: حقوق فروردین نیز به‌زودی واریز خواهد شد و حق الزحمه امتحانات دی ۱۴۰۲ نیز پرداخت شده است.

سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش درباره پاداش پایان خدمت بازنشستگانی که فرودین تا مرداد سال ۱۴۰۲ بازنشسته شده‌اند، تصریح کرد: این پاداش تاکنون پرداخت نشده است، اما سعی می‌شود تیر یا مرداد سال جاری پرداخت شود و پس از آن پاداش پایان خدمت سایر بازنشستگانی که سال ۱۴۰۲ بازنشسته شده‌اند، پرداخت خواهد شد.

فرهادی ادامه داد: ۳۰ تا ۴۰ درصد احکام بازنشستگان سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ که در نظام رتبه‌بندی اعتراض کرده بودند و نیازمند اصلاح بود، باقی‌مانده که به‌زودی انجام خواهد شد.

سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش درباره پرداخت نشدن دو میلیون تومان سرایدارن در احکامشان گفت: حقوق سرایداران مبتنی‌بر قانون پرداخت شده است و به‌دلیل اینکه حقوق این قشر زحمت‌کش کافی نیست، با سازمان برنامه و بودجه هماهنگ شده تا مبلغی تحت عنوان کمک حقوقی یا کمک معیشتی برای آن‌ها در نظر گرفته شود که سال گذشته یک میلیون تومان بود و مقرر شد در بودجه ۱۴۰۳ این مبلغ دو میلیون تومان در نظر گرفته شود که پرداخت خواهد شد، تیر معوقه فروردین، اردیبهشت و خرداد این کمک معیشتی تا دو میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *