پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد معاصر رونمایی شد

|

فهرست مطالب

به گزارش خبرگزاری مجله آرونو، اقتصاد هرچند به‌اذعان اکثریت قاطع نخبگان و عموم مردم، مسئله اول کشور هست، ولی در رسانه‌ها حتی سایت‌های تخصصی اقتصاد، سیاست بر آن سایه افکنده و حل مسائل و چالش‌های اقتصادی را ناممکن جلوه داده است.

«اقتصاد معاصر» قرار است ضمن پاسخگویی به نیاز روزانه مخاطب در انتشار تازه‌ترین اخبار اقتصادی و تحلیل مسائل روز در قالب‌های جذاب متن و تصویر، در راستای حل چالش‌های مزمن که چندین دهه اقتصاد ایران را درگیر کرده است، گام بردارد.

سایت خبری ـ تحلیلی اقتصاد معاصر که توسط گروهی از نخبگان عرصه رسانه و اقتصاد پشتیبانی می‌شود، در میزهای تخصصی خود «تورم و کاهش قدرت خرید مردم»، «کسری بودجه»، «ناترازی انرژی»، «بحران صندوق‌های بازنشستگی»، «تحریم»، «فقدان شفافیت» و «چالش‌های نظام بانکی» و برخی از مهمترین مسائل اصلی اقتصاد کشور را احصا کرده و در تلاش است با بهره‌گیری از نظرات و دیدگاه‌های جامعه نخبگانی کشور فارغ از گرایش‌های سیاسی افراد، ضمن نقد کارشناسی تصمیمات و اقدامات مخرب، راه‌حل‌های عملی برای عبور از این چالش‌ها ارائه کند.

راهبرد «اقتصاد معاصر» عبور از روزمرگی‌ها به‌سمت موضوعات راهبردی با نگاه به منافع ملی و استحکام پایه‌های کشور و نظام است و در این مسیر ضمن حفظ استقلال خود از جریانات و گروه‌های سیاسی، خط قرمزی جز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم ندارد.

«اقتصاد معاصر» همچنین تلاش دارد ذیل سیاست‌های کلان اقتصادی کشور و برنامه پنج‌ساله توسعه، در مسیر افزایش سطح آگاهی عمومی و بینش اقتصادی، مطالبه‌گری مبتنی بر منافع ملی و اصول عدالت و پیشرفت، ارتقای سطح معیشت و رفاه مردم و جایگاه اقتصاد ایران در جهان گام بردارد.

انتهای پیام/+

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *