پاسخگویی تلفنی استاندار تهران به درخواست‌های شهروندان

|

فهرست مطالب

استاندار تهران در حاشیه بازدید از سامانه سامد استان با تاکید بر اینکه همه ما خدمتگزار مردم هستیم و باید جوابگوی مشکلات مردم باشیم، به چند تماس تلفنی شهروندان پاسخ داد.

به گزارش آرونو ، علیرضا فخاری ضمن بازدید از سامانه سامد(سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) و تقدیر و تشکر از ایجاد چنین امکان خوبی برای مردم استان تهران جهت برقراری ارتباط و بیان مشکلات اظهار داشت: همه ما خدمتگزار مردم هستیم و باید جوابگوی مشکلات مردم باشیم.

وی افزود: مراجعات حضوری زحمتی برای مردم دور از مرکز استان است و هم تعداد پاسخگویی به مراجعین محدود می باشد که سامانه «سامد» موجب کاهش مراجعه حضوری مردم به ادارات و تسریع در رسیدگی به امور می شود.

بنا براعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، استاندار تهران در جریان بازدید، پاسخگوی تلفنی تعدادی از شهروندان بود و بر پیگیری اقدامات لازم برای رفع مشکل مردم در قالب سامانه سامد تاکید کرد.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *