واگذاری مجموعه‌های ورزشی شهرداری با اعمال سلیقه/نبود نظام جامع بهره برداری از مجموعه‌های ورزشی

|

فهرست مطالب

رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران از نبود نظام جامع بهره برداری از مجموعه‌های ورزشی انتقاد کرد.

 به گزارش آرونو ، زهرا شمس احسان صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به لزوم تدوین نظام جامع بهره برداری از مجموعه‌های ورزشی تهران و بازگشایی مجموعه های ورزشی غیر فعال گفت: یک سال از استقرار مدیریت جدید شهری می گذرد و در این مدت، شورای شهر در راستای حمایت از شهرداری کمکهای زیادی کرده است و در این راستا کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در بودجه ۱۴۰۱ با توجه به مشکلات مختلف سازمان ورزش اهتمام لازم را انجام داد. اما دو نکته قابل توجه  است.

وی با بیان اینکه شهرداری بیش از ۴۵۰ مجموعه ورزشی دارد و ۳۰۰ زمین چمن دارد که در راستای توسعه ورزش همگانی می تواند موثر باشد، اظهار کرد: اما به دلیل نبود نظام جامع مدیریت بهره برداری شاهد هستیم که هر منطقه یا سازمان ورزش به صلاحدید خود و اعمال سلیقه مجموعه های ورزشی را با شرایط مختلف به بهره برداران مختلف واگذار کرده است و این نشان می دهد که نظام جامع و هوشمندی برای مجموعه‌های ورزشی و نظارت بر عملکرد آنها نداریم که البته در این زمینه نامه ای به معاونت فرهنگی ارسال کردیم.

عضو شورای شهر تهران همچنین بر لزوم تعیین تکلیف پارک آبی آزادگان تأکید کرد و گفت: این مجموعه در سال ۹۴ به دلیل مستهلک شدن  تجهیزات و ناایمنی تعطیل شد و در این مدت بارها فراخوان جذب سرمایه گذار برگزار شد اما کسی مایل نبود. پس لازم است از شهرداران تهران بخواهم  که موانع تعطیلی فضاهای ورزشی را برداشته و هر چه سریعتر نظام جامع بهره برداری از مجموعه های ورزشی را تدوین کنند.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *