“هنر و تجربه” باید بیشتر تبلیغ شود

|

فهرست مطالب

امیرعباس ربیعی با بیان این‌که «هنر و تجربه» سینمای خاص‌تری نسبت به سینمای بدنه است، می‌گوید: باید نخبگان و مخاطبان خاص سینما در جریان سینمای هنر و تجربه و فیلم‌هایش قرار بگیرند و این گونه سینما بیش از بیش تبلیغ شود تا تمام مردم با این سینما آشنا شوند.

کارگردان فیلم‌های «لباس شخصی» و «ضد» در گفتگو با آرونو با اشاره به فعالیت مجدد گروه سینمایی هنر و تجربه و تاثیر فعالیت‌های این گروه بر رونق سینما گفت: در روزهایی که سالن‌های سینمای بدنه کم رونق‌ است، فیلم‌های هنر و تجربه بیشتر دیده می‌شود و درباره سینمای هنر و تجربه بیشتر نوشته و تحلیل می‌شود و این نشان از اهمیت هنر و تجربه دارد.

کارگردان فیلم سینمایی «ضد» که برای تماشای فیلم ایمو به پردیس سینمایی چارسو آمده بود با تاکید بر اهمیت سینمای هنر و تجربه افزود: هنر و تجربه سینمای خاص‌تری نسبت به سینمای بدنه است هم از لحاظ فیلمسازان و و هم مخاطبان. فیلمسازانی که برای این سینما فیلم می‌سازند در اصل تجربه‌هایی که روال عرف سینما نیست را به نمایش می‌گذارند.

او ادامه داد: فیلمسازانِ بسیاری از این روال عبور کرده‌اند؛ چه در محتوا، فرم و ایده. طبیعتا مخاطب این سینما هم به این گونه است و مخاطبش خاص‌تر، اندیشمندتر و نخبه‌تر است.

این کارگردان و نویسنده سینما تصریح کرد: مسئولین فرهنگی باید به سینمای هنر و تجربه به اندازه سینمای بدنه توجه کنند و آن را جدی بگیرند چرا که آثار قابل قبولی در این سینما تولید می‌شود.

کارگردان فیلم سینمایی «لباس شخصی» با بیان اینکه هنر و تجربه باید میان نخبگان ترویج شود گفت: باید نخبگان و مخاطبان خاص سینما در جریان سینمای هنر و تجربه و فیلم‌هایش قرار بگیرند و این گونه سینما بیش از بیش تبلیغ شود تا تمام مردم با این سینما آشنا شوند.

 انتهای پیام 

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *