هشدار عضو شورای شهر تهران نسبت به گود نا ایمن فرهنگ

|

فهرست مطالب

عضو شورای شهر تهران در مورد خطرآفرین بودن گود فرهنگ هشدار داد و گفت: ارتفاع این گود در برخی مکان‌ها به ۴۰ متر می‌رسد و با اینکه ایمن سازی شده اما وضعیت امروز آن خطرآفرین است.

به گزارش آرونو ، میثم مظفر صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت گود رها شده فرهنگ در مجاورت کتابخانه ملی، گفت: این گود به مساحت ۳۳ هزار متر مربع سال ۹۴ برای تامین پارکینگ طبقاتی حفر شده است اما با افت و خیز فراوان روبرو شد و از فرودین ماه امسال نیز اصلا متولی آن مشخص نیست و بلاتکلیفی جدی را در این زمینه شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه این پارکینگ با ظرفیت ۵۰۰۰ خودرو یک دارایی ارزشمند برای شهر است که سال‌ها رها شده، ادامه داد: ارتفاع این گود در برخی مکان‌ها به ۴۰ متر می‌رسد و با اینکه ایمن سازی شده اما وضعیت امروز آن خطرآفرین است و ترک‌هایی در طرف مخزن کتابخانه ملی ایجاد شده و هر چند برای رفع ترک موضعی آن اقدام شده اما باید اقدامات جدی صورت گیرد و امیدواریم مدیرعامل اراضی عباس آباد گزارشی در خصوص این موضوع به صحن شورا ارائه کند.

به گزارش آرونو ، مهدی چمران نیز در این خصوص گفت: این پارکینگ در حال ساخت بود و نمی‌دانیم که چرا آن را متوقف کردند و حالا نه شهرداری و نه بخش خصوصی به تنهایی نمی‌تواند این پروژه نیمه تمام را تکمیل کند.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *