نگاهی به بهترین بازی‌های فکری اندروید برای بزرگسال

|

فهرست مطالب

به گزارش خبرگزاری مجله آرونو، امروزه بازی‌های فکری در بین مردم محبوب‌تر شده‌اند اما با توجه به اینکه گوشی‌های موبایل، عضوی جدایی ناپذیر از زندگی ما هستند، طراحان بازی‌های موبایلی دست به کار شده‌اند و بازی‌هایی را طراحی کرده‌اند که ذهن شما را قوی‌تر می‌کنند؛ این بازی‌ها به دلیل سهولت در نصب و هزینه کمتر، بسیار پرطرفدار هستند که در ادامه به معرفی تعدادی از آن‌ها می‌پردازیم.

Machinarium

یکی از بهترین بازی‌های فکری اندروید در سبک ماجراجویی و پازلی با گرافیک زیبا است که داستان ربات کوچکی به نام جوزف را روایت می‌کند که در شهری متروکه به دنبال دوست رباتی خود می‌گردد؛ این بازی به خاطر طراحی هنری خاص و پازل‌های چالش‌برانگیز معروف است.

نگاهی به بهترین بازی‌های فکری اندروید برای بزرگسال

The Room Series

این مجموعه بازی‌های پازلی سه‌بعدی با داستان‌های مرموز و محیط‌های جذاب، بازیکنان را در حل معماهای پیچیده و کشف رازهای مخفی غرق می‌کند؛ هر بازی از این سری ترکیبی از معماهای فیزیکی و مکانیکی است که نیاز به تفکر دقیق دارد؛ در این بازی، شما در خانه‌ای هستید که یک اتاق مرموز در آن وجود دارد و اتفاقات عجیبی در آن رخ می‌دهد. زمانی که شما وارد اتاق می‌شوید دیگر هیچ راه برگشتی وجود ندارد.

نگاهی به بهترین بازی‌های فکری اندروید برای بزرگسال

Papers, Please

در بازی شبیه‌سازی و پازلی Papers, Please بازیکنان نقش یک مأمور گمرک در یک کشور خیالی را بر عهده دارند و باید با بررسی مدارک مهاجران، تصمیم‌گیری کنند که چه کسانی اجازه ورود دارند؛ این بازی با موضوعات اجتماعی و اخلاقی، تفکر انتقادی و تصمیم‌گیری‌های پیچیده، بازیکن را به چالش می‌کشد.

نگاهی به بهترین بازی‌های فکری اندروید برای بزرگسال

Baba Is You

در بازی پازلی Baba Is You بازیکنان می‌توانند قوانین بازی را تغییر دهند تا به اهداف مختلف برسند؛ البته این کار بسیار دشوارتر از آن چیزی که به نظر می‌رسد است و قطعاً چالش‌هایی در بازی وجود دارد که ذهن شما را درگیر خواهند کرد؛ با تغییر متغیرها و شرایط محیط، بازیکنان باید خلاقانه‌ترین راه‌حل‌ها را برای پیشرفت در هر مرحله پیدا کنند؛ این بازی شامل بیش از ۲۰۰ مرحله با قوانین متفاوت است و تجربه آن قطعاً برای شما لذت بخش خواهد بود.

نگاهی به بهترین بازی‌های فکری اندروید برای بزرگسال

The Eyes of Ara

این بازی ماجراجویی و پازلی در یک قلعه مرموز جریان دارد که بازیکنان باید با جستجو و حل معماها، رازهای پنهان آن را کشف کنند؛ این قلعه متروکه سال‌هاست که خالی از سکنه و به نوعی منطقه ممنوعه است؛ مردم شهر نزدیک آن می‌گویند این قلعه نفرین شده و در شب‌های مه‌آلود ارواحی در اطراف آن دیده می‌شوند؛ اکنون پس از سال‌ها خاموشی، علائم مرموزی از تالارهای قلعه به بیرون منتشر شده است؛ شما به عنوان فردی شجاع و ماجراجو تصمیم می‌گیرید به این قلعه بروید و رازهای آن را کشف کنید.

نگاهی به بهترین بازی‌های فکری اندروید برای بزرگسال

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *