مدارس و دانشگاه‌های تهران فردا هم غیر حضوری شدند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از فعالیت غیر حضوری مدارس در کلیه مقاطع و دانشگاه‌های استان تهران به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس برای فردا چهارشنبه ۳۰ آذر ماه خبر داد.

عابد ملکی در گفت‌وگو با آرونو ، در تشریح مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، گفت: با توجه به تشدید آلودگی و استمرار پایداری هوا در تهران کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران امروز سه شنبه تشکیل جلسه داد که مقرر شد فردا چهارشنبه ۳۰ آذر ماه کلیه مقاطع تحصیلی مدارس استان تهران به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس غیر حضوری فعالیت کنند و دانشگاه‌ها نیز در تمامی استان تهران به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس کلاس‌هایشان به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کودکستانها نیز به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس فردا تعطیل هستند، افزود: فروش طرح ترافیک به صورت روزانه برای فردا چهارشنبه از سوی شهرداری تهران متوقف و فروش آن ممنوع است. فعالیت کارخانجات تولید بتن، آسفالت و شن و ماسه برای فردا ممنوع است.

وی تاکید کرد: شهروندان از ترددهای غیر ضرور خودداری کرده و در صورت لزوم از ماسک مناسب N۹۵ استفاده کنند. همچنین روسای ادارات با مرخصی مادران دارای فرزند دانش آموز موافقت کنند.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *