محدودیت‌های ترافیکی اجتماع مردمی حجاب و عفاف در اصفهان

|

فهرست مطالب

آرونو /اصفهان رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان اصفهان از محدودیت‌های ترافیکی اجتماع مردمی حجاب و عفاف در اصفهان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با آرونو ، با اشاره به وجود محدودیت‌های ترافیکی روز حجاب و عفاف، اظهار کرد: برای هرچه باشکوه‌تر برگزاری مراسم اجتماع بزرگ عفاف و حجاب، پلیس راهور استان اصفهان اقدام به برقراری محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای منتهی به میدان امام حسین (ع) می‌کند.

وی افزود: بر این اساس از ساعت ۱۷ امروز چهارشنبه ۲۱ تیرماه، توقف و تردد هرگونه وسیله نقلیه در طول خیابان‌های استانداری، چهارباغ پایین و طالقانی به سمت میدان امام‌حسین (ع) ممنوع است و در صورت پارک توسط فرد، خودرو به پارکینگ‌های مجاز اطراف انتقال داده می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان، تصریح کرد: محدودیت‌هایی نیز از تقاطع‌های شمس‌آبادی-طالقانی، استانداری-هشت‌بهشت، استانداری-شهید بهشتی‌نژاد و چهار راه تختی به سمت میدان امام حسین (ع) اجرا خواهد شد.

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: شهروندان ضمن همکاری با مأموران پلیس راهور در زمان اعمال محدودیت ترافیکی از سایر خیابان‌های همجوار به عنوان مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *