لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تهران/نوسازی ۵۵۰ اتوبوس یکی از خبرهای خوب مدیریت شهری

|

فهرست مطالب

نایب رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد که دغدغه اعضای شورای شهر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است.

به گزارش آرونو ، پرویز سروری در جلسه صبح امروز شورای شهر تهران یکی از مشکلات ما در شهرداری تهران را تعمیرات و اورهال قطارهای شهری دانست که هزینه‌های زیادی دارد و افزود: با افتتاح این پایانه تعمیرات دوره‌ای تسهیل می‌یابد. هر چند که این پروژه ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و ۱۴ سال ساخت آن زمان برد؛ اما نهایتا با تلاش و کوشش شهرداری وقت به مدار بهره برداری رسید.

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: دغدغه شورای شهر تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام است که هر چقدر زودتر به نتیجه برسند کمتر این سرمایه‌ها دچار رکود و استهلاک می‌شود و امید داریم که شهرداری تهران این پروژه‌ها را با قدرت و سرعت به نتیجه برساند.

وی افزود: نوسازی ۵۵۰ اتوبوس یکی از خبرهای خوب مدیریت شهری است. چرا که ظرفیت اتوبوس‌ها در سال‌های اخیر به شدت کاهش یافته و امیدواریم با این اقدامات هر چه زودتر به شرایط دوران شورای شهر چهارم برگردیم.

سروری افزود: بارها به مسئولان شهرداری تاکید کردیم که اقدامات عملی و افتتاح پروژه‌های خود را در معرض دید مردم قرار دهند و از آنها می‌خواهیم بر روی تبلیغات شنبه‌های امید و افتخار که روز گذشته شهردار تهران اعلام کرد کار کنند.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *