لزوم توجه به ملاحظات قانونی در گودبرداری ساختمان‌های پایتخت

|

فهرست مطالب

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران از شهرداران مناطق خواست که به مسئله فروریزش ها در گودبرداری ساختمان ها ملاحظات قانونی را مدنظر داشته باشند.

به گزارش آرونو ، مهدی عباسی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به ریزش ساختمانی در تهران به دلیل گودبرداری و جان باختن دو شهروند تهرانی، گفت: مناطق باید در راستای جلوگیری از فروریزش ها و فرونشست ها در گودبرداری ها، ملاحظات قانونی لازم را داشته باشند.

وی ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی با بیان اینکه برای جریان انسان کشی و کودک کشی این اتفاقات چه ثمره ای جز رسوایی، شکست و پوچ شدن دارد؟ گفت: اسرائیل میلیاردها دلار سرمایه هالیوودی و رسانه ای در طول سه ماه در میدان عمل خود را نشان داد، اما رسوا شد و امروز خون کودکان مظلوم جهان از غزه تا لبنان، یمن، عراق و کرمان حکایت از این دارد که خونخواران و ظالمان رفتار مشترک دارند.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز در واکنش به سخنان عباسی گفت:  تظاهرات چند کیلومتری مردم در دانمارک برای دفاع از مردم فلسطین نشان داد که این به بهای ریخته شدن خون پاک شهدای غزه است و امیدواریم شاهد پیروزی نهایی آنها باشیم.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *