لزوم توجه به افتتاح پروژه‌های کوچک مقیاس محلی/ مردم کلنگ‌زنی‌ها را جدی نمی‌گیرند

|

فهرست مطالب

عضو شورای شهر تهران از زاکانی خواست که پروژه‌های کوچک مقیاس محلی را افتتاح کنند.

به گزارش آرونو ، ناصر امانی صبح امروز در جلسه شورای شهر تهران پس از استماع گزارش شهردار تهران با بیان این‌که از زحمات شما و معاونین از بابت اداره ابرشهر تهران تشکر می‌کنم، گفت: اما دهها هزار پروژه نیمه تمام ریز در سطح محلات و مناطق وجود دارد و از شما می‌خواهم که وقتی بگذارید تا این پروژه‌ها افتتاح شود.

وی با بیان این‌که کلنگ‌زنی پروژه‌ها در مردم ایجاد امید و اعتماد نمی‌کند، اظهار کرد: مردم آنقدر ناکارآمدی از دولت‌های قبل دیده‌اند که کلنگ‌زنی‌ها را جدی نمی‌گیرند.

امانی با اشاره به برنامه شهرداری مبنی بر نوسازی شهر تهران مبتنی بر حمل و نقل عمومی اظهارکرد: این طرح بزرگی است وپیشنهاد می‌شود که با نظر کارشناسان این طرح براساس واقعیت‌های شهر تهران در ابتدا در یک منطقه کوچک به صورت پایلوت اجرا شود و کاری نکنیم که در آن بمانیم.

عضو شورای شهر تهران خطاب به شهردار تهران گفت: دست شما درد نکند که به آسیب‌دیدگان شهرتهران توجه می‌کنید اما دقت داشته باشید که در شهرداری تهران افراد آسیب دیده زیادی هستند که در دوره‌های گذشته کنار گذاشته شدند و همه امیدشان این بود که از این وضعیت نجات پیدا کنند اما اینگونه نشد و ما در شهرداری افرادی را داریم که صبح و عصر می‌آیند و انگشت می‌زنند اما بیکار هستند و چشم امید این افراد به شهردار تهران است و می‌دانید که 1200 نفر از پرسنل به حق یا ناحق به هیات‌های تخلف اداری معرفی شدند که باید برای آنها فکری کرد.

امانی در ادامه همچنین به شهردار تهران اظهار کرد: شما سرباز رهبری هستید و باید در اجرای پروژه‌های شهری به مساله عدالت محوری که مورد تاکید رهبری است توجه کنیم وهمچنین جلب توجه مردم از طریق سراهای محله محقق می‌شود اما آنها معتقدند که تیم شما به آنها اعتماد ندارد که باید این مساله نیز مرتفع شود.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *