ظرفیت پاسخگویی سامانه ۱۲۲ آبفای استان تهران افزایش یافت

فهرست مطالب

به گزارش خبرگزاری مجله آرونو، براساس اعلام شرکت آبفای استان تهران، به دنبال افزایش تماس‌های تلفنی شهروندان تهرانی با سامانه 122 در روزهای اخیر و افزایش مدت زمان انتظار برای پاسخگویی به این تماس‌ها، ضمن افزایش خطوط ارتباطی به 360 خط، شمار کاربران پاسخگوی سامانه 122 نیز با افزایش دو برابری به بیش از 40 کاربر رسید.

با افزایش تعداد خطوط و کاربران سامانه 122 آبفای استان تهران، مدت زمان انتظار برای پاسخگویی به تماس‌های شهروندان در ساعت‌های پیک از حدود 75 دقیقه به کمتر از 10 دقیقه رسیده است.

شهروندان تهرانی می‌توانند در تمام 24 ساعت شبانه‌روز، ضمن تماس با سامانه 122 موضوعات مرتبط با قطعی ناشی از حوادث و یا افت فشار شبکه، انشعاب‌های غیرمجاز و مصادیق بدمصرفی و پرمصرفی را به‌منظور پیگیری با کاربران سامانه در میان بگذارند.

انتهای پیام/

مرتبط نوشته ها

فال حافظ

استخاره آنلاین با قرآن

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ

قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ ﴿۱﴾ اللَّهُ الصَّمَدُ ﴿۲﴾ لَمْ يَلِدْ وَلَمْ يُولَدْ ﴿۳﴾ وَلَمْ يَكُن لَّهُ كُفُوًا أَحَدٌ ﴿۴﴾

سه مرتبه سوره اخلاص را بخوانید و دکمه بعدی را کلیک کنید.

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *