ضرورت تربیت نیروی ماهر با توسعه هنرستان کشاورزی اصفهان

|

فهرست مطالب

به گزارش خبرگزاری مجله آرونو، سیداحمدرضا بنی‌لوحی امروز _شنبه نوزدهم خرداد_ در نشست مشترک با مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی اصفهان که با محوریت توسعه هنرستان‌های کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: توسعه هنرستان‌های کشاورزی براساس نیاز روز و تحولات اساسی و علمی در کاشت، داشت و برداشت، از اولویت‌های استان اصفهان است.

وی افزود: با توجه به تعداد قابل‌توجهی از دانش‌آموزان علاقه‌مند به رشته‌های کشاورزی در اصفهان و نیاز مبرم کشور به کشاورزی نوین و جهش علمی، تأسیس و توسعه هنرستان‌های کشاورزی استان به عنوان یک ضرورت انکارناپذیر احساس می‌شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه هنرستان‌های کشاورزی می‌توانند نقش مؤثری در تربیت نیروی متخصص و ماهر در این حوزه ایفا کنند، تصریح کرد: دانش‌آموختگان این هنرستان‌ها قادر خواهند بود، با استفاده از علم و دانش روز، در مزارع و باغات استان، به تولید محصولات کشاورزی باکیفیت و به صورت علمی بپردازند.

بنی‌لوحی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی کبوترآباد، خواستار استفاده از این ظرفیت‌ها در جهت توسعه و تجهیز هنرستان‌های کشاورزی استان شد.

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *