شناسایی، ثبت نیازها و کمک به نیازمندان در هر ساعت از شبانه‌روز با سامانه سها

|

فهرست مطالب

به گزارش خبرگزاری مجله آرونو و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، غرفه سامانه هوشمند امداد «سها» برای نخستین بار در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ (الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک تهران ۱۴۰۳) از صبح امروز _شنبه نهم تیر_ آغاز به کار کرد.

کمیته امداد با برپایی غرفه سامانه «سها» تلاش کرده است در کنار دیگر خدمات فناورانه و هوشمند، حوزه احسان و توانمندسازی را در قالب هوشمند معرفی کند.

نمایشگاه بین‌المللی الکامپ که در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی سئول برگزار شده است تا سه‌شنبه، دوازدهم تیر میزبان مراجعان و علاقه‌مندان حوزه اقتصاد دیجیتال و خدمات هوشمند خواهد بود.

سامانه هوشمند امداد با عنوان سها از نخستین درگاه‌های ارائه خدمات احسان نیکی است و از مهم‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به امکان شناسایی، ثبت نیازها و ارائه کمک به نیازمندان در هر ساعت از شبانه‌روز یا اشتراک‌گذاری نیاز افراد محروم اشاره کرد.

استقرار این سامانه در مسیر پیشرفت کمیته امداد به‌منظور اثربخشی هرچه بیشتر خدمات و تحقق مأموریت‌های این نهاد است که در امور توانمندسازی مددجویان با محوریت عدالت در توزیع منابع، حفظ کرامت مددجویان و ایجاد شفافیت در ارائه خدمات فعالیت می‌کند، همچنین این سامانه به صورت هوشمند با دیگر سکوهای خدماتی کمیته امداد شامل سامانه حیات، سامانه مهربانی و شبکه نیکوکاری متصل است و ارتباط دارد.

لازم به ذکر است، بیست‌وهفتمین نمایشگاه الکامپ با شعار «همه با هم برای اقتصاد دیجیتال» با حضور وزیر ارتباطات و فعالان حوزه ارتباطات و فناوری کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد و تا دوازدهم تیر به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *