شماره گذاری نیسان آبی متوقف شد

|

فهرست مطالب

به گزارش خبرگزاری مجله آرونو، مهدی انگورج افزود: تولید این خودرو 70 سال پیش آغاز شده است و در این سال‌ها بهبودی در حوزه‌های ایمنی و کیفیت خودرو ایجاد نشده است بجز تغییر در موتور که اتفاقا بخاطر استفاده از یک موتور قدیمی 8 سوپاپ، میزان مصرف سوخت آن هم بالا رفت.

وی گفت: شاسی یکپارچه خودرو باعث شده تا در برخورد‌های روبرو، انرژی برخورد به سرنشینان منتقل و باعث صدمات جدی به سرنشینان شود. صندلی نیکمتی و ثابت آن باعث شده تا راننده تسلطی هنگام رانندگی نداشته باشد، ترمز دستی، قدرت ترمزها، چراغ‌ها و نشانگر‌ها مطابق استانداد‌های لازم نبودند و با این وضعیت تردد خودرو در ناوگان حمل و نقل کشور بسیار نا ایمن است.

انگورج افزود: در سال‌های گذشته بدلیل پاسکاری مشکلات بین مدیران مختلف در شرکت زامیاد، هیچ اصلاحی در خودرو شکل نگرفت. در ایرادی نظیر نقاط جوش، خودروساز بجای برطرف کردن آن از برچسب‌هایی برای پنهان کردن استفاده کرد.

مدیرکل دفتر صنایع حمل و نقل سازمان ملی استاندارد خاطر نشان کرد: جانمایی نامناسب مخازن CNG در این خودرو باعث شده تا شاهد انفجار‌های متعدد و تخریب اموال عمومی باشیم.

انتهای پیام/

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *