رشد بی‌سابقه بانک دی در خدمات بانکداری نوین

|

فهرست مطالب

به گزارش خبرگزاری مجله آرونو، روابط عمومی بانک دی اعلام کرد: با توسعه خدمات بانکداری الکترونیک، نه تنها سرعت و دقت خدمات‌رسانی به مشتریان افزایش یافته بلکه هزینه‌های بانکداری نیز کاهش یافته است و از این‌رو می‌توان ادامه این روند را هم به نفع مشتریان و هم به نفع بانک ارزیابی کرد.

تازه‌ترین اطلاعات از عملکرد بانک دی در حوزه بانکداری الکترونیک نشان می‌دهد تعداد کاربران بانکداری الکترونیک این بانک طی 3 سال گذشته، 35 درصد رشد داشته و تا پایان سال گذشته، بیش از یک میلیون و 251هزار کاربر از این خدمات بانک استفاده کرده‌اند.

همچنین متوسط تراکنش‌های ماهانه خدمات نوین بانک دی، طی این مدت بیش از 143 درصد رشد داشته است. ثبت 52.5 میلیون تراکنش در سامانه‌های خدمات نوین، از اعتماد مشتریان به این خدمات و نیز فعالیت مطلوب بانک در این حوزه حکایت دارد.

اکنون سامانه‌های «دی نت» و «دی جت» بر روی تلفن‌های همراه مشتریان، خدمات بانکی ارائه می‌کنند. همچنین انواع سامانه‌های خودپرداز، خودگردان، CASHLESS، کارت‌خوان و … بانک دی، به مشتریان نظام بانکی خدمات بانکداری مدرن ارائه می‌کنند.

d8b1d8b4d8af d8a8db8cd8b3d8a7d8a8d982d987 d8a8d8a7d986daa9 d8afdb8c d8afd8b1 d8aed8afd985d8a7d8aa d8a8d8a7d986daa9d8afd8a7d8b1 66b33926cba59

انتهای پیام/

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *