رسوایی دیگر برای حقوق بشر

|

فهرست مطالب

به گزارش خبرگزاری مجله آرونو، بشیر بی‌آزار فعال رسانه‌ای و مدیر سابق دفتر موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما که در فرانسه حضور داشته است، روزهای گذشته توسط پلیس این کشور احضار شده و بدون ذکر دلیل و توضیح بازداشت شده است.

تاکنون دلیل بازداشت و محکومیت این فعال رسانه‌ای مشخص نشده است، اما به نظر می‌رسد به دلیل فعالیت‌های ضد صهیونیستی او در شبکه‌های مجازی این بازداشت رخ داده است. این فعال رسانه‌ای همچنین با انتشار مطالب مختلفی در فضای مجازی تلاش بر افشاگری علیه رسانه‌های صهیونیستی فارسی‌زبان نیز کرده است.

بشیر بی‌آزار در آخرین پست خود در فضای مجازی اینگونه نوشته است:

«هفته گذشته فرصتی پیش آمد تا در نشستی در سازمان ملل، درباره تحریم‌های ایران، جنایات اسرائیل و بی‌خاصیتی سازمان ملل صحبت کنم! و جالب اینکه هر سخنرانی بیشتر علیه اسرائیل حرف می‌زد، بیشتر توسط حضار تشویق می‌شد! صهیونیست‌ها، هیچ‌گاه تا این حد تنها، منفور، شکست‌خورده و ذلیل نبوده‌اند!»

در پی این اتفاق نیز کاظم غریب‌آبادی، دبیر ستاد حقوق بشر کشور و معاون بین‌الملل قوه قضائیه نیز در مطلبی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«بازداشت یک تبعه ایرانی، توسط پلیس فرانسه به علت دفاع از مردم مظلوم فلسطین، رسوایی دیگری برای فرانسه در حوزه حقوق بشر است. روز گذشته، با همسر ایشان و مسئولین وزارت امور خارجه صحبت کردم. در دفاع از هم‌وطنان خود مصمم هستیم.‏ این تبعه ایرانی باید هرچه سریع‌تر آزاد شود.»

رسوایی دیگر برای حقوق بشر

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *