راه اندازی مجتمع‌های مدیریت یکپارچه پسماند (MRF) در چهار پهنه پایتخت

|

فهرست مطالب

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از فراهم شدن مقدمات راه‌اندازی مجتمع مرکز مدیریت یکپارچه پسماند شهری (MRF) حکیمیه و افتتاح این مجتمع در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش آرونو ، رضا شرفی با بیان اینکه همانطور که پیش از این نیز اعلام شده در سطح شهر تهران، مجتمع های MRF در چهار پهنه پیش بینی شده است، اظهار کرد: از این تعداد، تاکنون مجتمع کوهک راه اندازی شده و در حال فعالیت است و قرارداد مابقی مجتمع ها نیز منعقد شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از نصب تجهیزات مجتمع MRF حکیمیه خبر داد و افزود: این مجتمع به زودی به بهره برداری خواهد رسید و دومین مجتمع MRF فعال ما خواهد بود.

وی تأکید کرد: امیدوار هستیم بر اساس دستور شهردار تهران تا پایان سال تمام پهنه ها را راه اندازی کنیم؛ تحویل زمین به طرف قرارداد با تعلل و تأخیر زمانی اتفاق افتاده، اما تمام سعی این بوده که این تاخیر در اصل موضوع و راه اندازی اساسی مجتمع های MRF تأخیری ایجاد نکند.

بر اساس گزارش سایت شهر؛ ۷ آبان‌ ماه و همزمان با دهمین شنبه‌ امید و افتخار، نخستین مرکز مدیریت یکپارچه پسماند شهری (MRF) کوهک به بهره‌برداری رسید که قرار بر این بود تا ۷۵ تن زباله در مناطق ۵، ۲۱ و ۲۲ توسط این مجتمع مدیریت شود.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *