راه‌اندازی سامانه خدمات‌دهی به معلولان در پهنه‌های تهران/ علت قطع تلفن سامانه مشکل مخابراتی است

|

فهرست مطالب

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه فقط مرکز پیام سامانه معلولان و جانبازان از طرشت به محل شیرپاستوریزه منتقل شده است، گفت: سامانه جانبازان و معلولان در پهنه‌های مختلف شهر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش آرونو ، مهدی علیزاده با حضور در جمع جانبازان و معلولان اظهار کرد: هیچ خللی در کار سامانه جانبازان ایجاد نشده است. می‌خواهیم خدمات رسانی به شما مختل نشود؛ زمین سامانه طرشت متعلق به شهرداری تهران نیست و سند آن به نام سازمان زمین‌ شهری است.

وی با بیان اینکه فقط مرکز پیام ما از  سامانه طرشت به شیرپاستوریزه منتقل شده است، افزود: علت اینکه اتوبوس و ون‌ها در شش سامانه اتوبوسرانی توزیع شده اند، این است که در املاکی که متعلق به سازمان اتوبوسرانی است، این سامانه مستقر شود. ضمن اینکه با ساز و کاری که درنظر گرفته شده، در سریع ترین زمان بتوان به معلولان و جانبازان خدمت‌رسانی کرد.

علیزاده با اشاره به اینکه واگذاری سامانه جانبازان و معلولان به سازمان تاکسیرانی منتفی است و سازمان اتوبوسرانی به جانبازان و معلولان خدمت رسانی خواهد کرد، گفت: تا پیش از این مینی‌بوس، اتوبوس و ون‌ها از سامانه طرشت به شمال، جنوب، شرق و غرب خدمت‌رسانی می‌کردند و این باعث کندی خدمت رسانی می‌شد، اما با توجه به توسعه مراکز این سامانه در ۶ پهنه از شهر قطعا سرعت و کیفیت خدمات دهی بیشتر خواهد شد.

وی در ادامه گفت:۴۰ دستگاه ون مخصوص نیز به ناوگان حمل و نقل جانبازان و معلولان اضافه خواهد شد که همه این کارها برای حمایت و سرعت بخشیدن به نقل و انتقال جانبازان و معلولان است.

بنا براعلام سایت شهر، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تأکید کرد: به هیچ عنوان موضوع خصوصی سازی مطرح نیست و علت قطع تلفن سامانه هم مشکل مخابراتی است که به زودی رفع می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *